sâmbătă, 31 octombrie 2009

Meniul 1 - pentru ziua de Carbohidrati

Am ajuns si la meniul pentru ziua de Carbohidrati. Iata propunerea mea:
- micul dejun: un ardei gras, 4-5 prune si o cafea fara indulcitori sau zahar.
- pranzul: 4 tartinete cu rosii si ciuperci.









- cina: o tarta micuta cu vanilie si nuci insiropate si 3 bucatele de ciocolata dark.

Un comentariu:

  1. Am început dieta, dar constat că am făcut nişte greseli: am amestecat proteinele în timpul unei zile! Vă rog mult trimiteţi-mi şi mie cartea cu reţete în format electronic, pe adresa: marinela_dumitrescu2005@yahoo.com
    Vă mulţumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails