luni, 12 octombrie 2009

Salata de naut

Aceasta reteta mi-a fost data de o doamna foarte draguta, pe care am cunoscut-o in alte vremuri. Eram pe atunci consultant in asigurari si doamna era de nationalitate libaneza, dar locuia in Romania cu sotul si copiii. Pe cand ii asteptam capul familiei (sot), am schimbat o vorba, doua, la bucatarie. Am cateva retete de la ea, pe unele le-am incercat, pe altele inca nu. Dar, asta a fost adoptata de familie.

Aceasta reteta este pentru ziua de Amidonuri la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile.


Va trebuie:
100 g naut boabe uscat
2 ardei kapia copti
1 ceapa rosie sau echalotte
seminte de susan coapte in tigaie fara ulei
patrunjel verde
sare, piper
2 linguri ulei de masline
zeama de la 1/2 de lamaie
2 linguri de seminte de in coapte si rasnite

Se pune la inmuiat nautul cu o zi inainte in apa fierbinte. Se curata coaja de pe boabe a doua zi si se pun la fiert in apa cu sare. Cand sunt gata se scurg, se lasa la racit si se prepara salata. Nu va recomand sa cumparati boabe fierte gata, conservate, decat daca nu aveti de ales din cauza timpului. Au o groaza de conservanti! Am eu un pitic pe creier legat de acest subiect.














Se pun boabele in bol si se adauga ardeii copti curatati de cotor si seminte si rupti in fasii.














Se adauga ceapa taiata julien, patrujelul verde tocat si semintele de susan. Se adauga apoi sare, piper, uleiul si zeama de lamaie.
La sfarsit se adauga semintele de in, pe deasupra.

2 comentarii:

  1. uite ca acum descopar,uitindu-ma dupa clivia ta ca tu ai facut deja salata de naut cu ardei copti,si are si seminte de in,susan...minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, ma bucur ca-ti place! Are un gust deosebit, stii deja asta (naut cu ardei copti merge de minune!), iar semintele de in rasnite ii dau un nu stiu ce, ca un vag gust de nuci. Sa incerci ca merita combinatia asta!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails