luni, 12 octombrie 2009

Clafoutis cu piersici

V-am mai spus ca m-am indragostit de acest dulce! Normal ca am incercat si cu alte fructe, dar am reusit sa fac doar... o scindare in familie. Fiul meu e indragostit de cel cu piersici, fiind fructul lui preferat, iar eu am ramas fidela celui cu cirese. Dar... nu rezist ca de fiecare data sa mai incerc cate ceva. De-abia astept sa fac cu zahar de trestie, brun! La acesta cu piersici am pus coaja de limette ca aroma si a fost de-a dreptul savuros!

Aceasta reteta este pentru ziua de Carbohidrati(cina) la Dieta Riuna - Dieta de 90 de zile.



Va trebuie:
500-600 g caise taiate felii mari
50 g unt
60 g zahar

pentru compozitia de baza am folosit:
4 oua
un praf de sare
125 g zahar
70 g faina
coaja de limette
un praf de cardamom
100 ml lapte
150 ml smantana dulce

Si, asa cum stiti deja, se pun untul, feliile de piersici si zaharul in forma, in cuptor, la caramelizat.















Se face compozitia prin amestecarea cu mixerul la viteza medie spre mare a oualelor cu sare, coaja de limette, praful de cardamom si zaharul. Se adauga faina si laptele, alternand. Apoi smantana. Acum e momentul pentru o repriza de 2-3 minute la viteza maxima ca sa fie o compozitie spumoasa.




























Se scoate tava si se toarna compozitia peste fructe si se da la cuptor. Insist: NU DESCHIDETI CUPTORUL INAINTE DE 20 DE MINUTE!














Cand este gata, se scoate tava si se pudreaza cu zahar pudra aromat cu vanilie, sau nu. Eu am servit cu piure de piersici fierte cu 2 linguri de zahar.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails