luni, 28 martie 2011

Din nou la dieta - zilele 41 si 42

De ce amandoua? Pai sambata a fost ziua 41 - Vitamine. Pentru ca a fost un moment cu mare incarcatura emotionala si a trebuit sa participam la comemorarea unui an de cand nu mai este printre noi un prieten, a fost nevoie sa particip la ceremonia religioasa si la pomenirea de dupa. Deci... dieta s-a dus nitel de gard. Adica legume si fructe crude au fost, dar si ceva coliva. Nu multa, dar orisicat! Mea culpa ca am calcat stramb! Ieri, duminica, ziua 42 - Proteine.
ZIUA 42 - PROTEINE

Micul dejun - cafea neindulcita si 2 felii de pepene galben

Pranz - o portie de shakshuka, intr-o varianta improspatata cu ceva felii de fenel, o cana de supa clara de legume si 1 felie de paine cu secara








Cina - doar 1/2 de portie din preparatul de la pranz, fara paine si supa

2 comentarii:

  1. Te admir sincer cand vad cu cata sarguinta tii regim! eu sunt tare pofticioasa, nu pot tine nici macar post, darmite regim :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, multumesc. Post e prima oara cand nu-l tin intreg (de ceva vreme)din cauza unei medicatii, dar dieta nu-i o problema. Sambata insa am calcat nitel stramb, am mancat coliva in zi de vitamine. Dieta asta nu este chiar un regim si este destul de permisiva incat a devenit un mod de alimentatie pentru mine de mai bine de 2 ani... Are cele 90 de zile de alternare a celor patru grupe de alimente, care este obligatorie si are 90 de zile de mentinere. In perioada de mentinere se pot combina alimentele ca la dieta, dar in cadrul fiecarei mese, nu o zi intreaga, iar alternanta lor tine de tine, dar pastrand un echilibru. Mi se pare ca evita greselile mari care se fac in alimentatie, te invata sa fii echlibrat si sa gestionezi pofta. Ca oameni suntem nu?

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails