marți, 5 ianuarie 2010

O ALTFEL DE URARE - un premiu


In scurta si tumultoasa mea "cariera" pe blog, la bilant, am constatat ca am acumulat - cu multa placere - o multime de premii de la alti bloggeri si bloggerite care m-au incurajat sa continui. Deci, chiar am de gand sa continui, sa imbunatatesc, sa invat si sa corectez ce nu e bine si sa vad unde voi ajunge la bilantul urmator.
Am mai spus, eu trec mult mai greu peste aceasta perioada, a sarbatorilor. De aceea m-am simtit foarte vinovata ca nu am putut tine pasul si sa trec pe la toate blogurile sa las o urare.
Nu pentru ca n-as fi vrut sau ca nu-mi plac, ci pentru ca nu mi-am gasit intotdeauna cuvintele potrivite in tolba si nu am vrut sa las o impresie gresita. Mai ales ca mi s-a mai intamplat sa ofer cate un premiu si sa fiu ignorata pentru ca n-am stiut sa ma fac bine inteleasa - banuiesc eu. Am intrat intr-o lume pe care nu am cunoscut-o suficient si n-am luat in calcul ca unii oamenii - din spatele ID-urilor - sunt mai reticenti.

Ca sa ma rascumpar cumva, am sa ofer un premiu
TUTUROR CELOR CARE MA VIZITEAZA,
fie ca le place ce vad, fie ca nu, fie ca lasa un mesaj sau nu pe blogul meu. Il ofer din toata inima tuturor.
Este un fel de recompensa pentru cei care au fost atat de amabili cu mine in tot acest timp.
Deci,  
va rog sa ridicati acest premiu si, daca va face placere, sa-l oferiti la randul vostru altora
SA VA ADUCA 2010 TOT CE VA DORITI!

5 comentarii:

  1. La multi ani si un an nou plin de bucurii si impliniri pentru o doamna deosebita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult de urari! Ce ma bucur ca deja cineva a vazut premiul!
    Sa va dea Domnul sanatate si multe realizari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Elena, puno lepih želja i pozdrava u Novoj 2010 godini! Takodje, i uspeha, pa da i nadalje Vaš blog bude lep i inspirativan.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hvala za pozdrav, Emo_serpica! I želim ti da pored zdravlja, mnoge dostignuća u 2010!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce trista constatare... putini oameni au ridicat premiul... Deh, asta e! Prima lectie pe 2010 o pot trece la caiet ca fiind... predata ar fi termenul corect, ca invatata n-as zice. Sunt constienta cu nu ma mai fac bine... raman optimista chiar daca "ciuruita".

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails