joi, 25 noiembrie 2010

Stafeta prieteniei!

Am primit aceasta stafeta a Prieteniei de la Furnicuta. Este o mamica si o persoana speciala, cu retete deosebite pe blogul ei si m-a onorat aceasta stafeta. A fost insotita si de doua premii, dar, cum acelea le-am primit de curand de la Pansy, am s-o afisez doar pe ea.
Stiu ca a circulat pana acum, pe la majoritatea blogurilor pe care le urmaresc eu... Dar, eu nu ma dezmint, asa ca n-o sa fiu eu persoana care intrerupe traseul ei. Este doar o mentiune virtuala, dar e buna de pus la rana. De ce? Transmite odata cu ea cel mai frumos sentiment care poate exista intre oameni - PRIETENIA! In lumea aceasta, atat de convulsionata, este atat de bine ca cineva sa-ti trimita un semn de bine, de prietenie! Sa gandesti pozitiv, in ciuda greutatilor, sa transmiti un gand bun, in ciuda necazurilor si rautatilor mi se pare ca trebuie pretuit. Nu trebuie neglijat si trecut peste aceste gesturi, pentru ca asa ajungem niste instrainati, tematori, neincrezatori si tristi, plini de amaraciune si greutati in suflet. Sufletul are nevoie de aceasta hrana, iar un gest amical, care nu inseamna cine stie ce, doar nu ridici pietre de moara, merita facut pentru cel de langa tine. Chiar daca nu-l cunosti prea bine. Tocmai de aceea! 
Nu este suficient atat intr-o prietenie, dar... macar atat sa fac, cativa pasi pe acest drum.
Partea interesanta acum vine, pentru ca este insotita de niste intrebari.
1. Cand erati mici si va intrebau ce vrei sa te faci cand vei fi mare, ce raspundeati?
Invariabil raspunsul meu a fost, pana pe la 18 ani, medic. Ce s-a intamplat dupa aceea? Asta-i o poveste intreaga, dar nu pot sa spun ca regret prea mult ce incercari am facut pana acum, pentru ca fiecare a avut rolul sau in viata mea.
2. Care erau desenele animate preferate?
Oh, in copilarie cele care se transmiteau atunci, dar nici acum nu pot sa spun ca nu-mi plac. Numai ca nu din astea... aiuristice, gen Dexter etc. Uite, dintr-un promo recent am inteles ca va fi redifuzat "Frumoasa si Bestia". Ei, asta mi-ar place si acum sa-l vad!
3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?
Abia la 21 de ani. De ce? Pai a fost un pic diferita, a avut alura unei sarbatori speciale. Matusa mea ascundea un secret si se vedea placerea pe fata ei, tatal meu(adoptiv!) a facut efortul de a veni de la 300 si ceva de km special pentru asta, am avut invitatii pe care mi i-am dorit si m-am simtit excelent, ca o adevarata printesa. Placerea asta, foarte speciala, n-am mai avut-o de ziua mea de atunci. Au fost alte moduri de a sarbatori, dar n-a mai fost ca atunci. Iar de cand eram copilas nu-mi aduc aminte de una in mod special, din varii motive, avand in vedere viata mea de telenovela.
4. Ce jocuri preferate aveati?
Pai, sigur nu-mi placea sa ma joc langa fetite si cu papusi! Eram cel mai bun camarad al baietilor, toti copacii erau ai mei, chiar si pe la 18 ani! Tatal meu, de frica sa nu fac vreo prostie, taia crengile joase ale prunilor Renglotte (care sunt fragile si se rup usor), ca sa nu cad. Bineinteles, in zadar! Odata am alunecat dintr-un astfel de copac, ajustat de el, si m-am "prelins" pana jos, fara traume majore, doar ca m-am prezentat la scoala cu o dara de zgarieturi de pe frunte pana pe picioare. Singurul loc unde deveneam feminina era bucataria matusii mele, care era si vecina. Acolo eram in paradisul aromelor si bunatatilor. Dar cel mai mult imi placea sa citesc sau excursiile in grup.
5. Ce va doreati sa faceti neaparat si nu ati reusit inca?
Sa vad toata lumea!
6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Handbalul, am fost pivot in echipa scolii. O vreme am cochetat cu ideea sportului de performanta, a parasutismului, dar a avut grija mama sa ma coboare cu picioarele pe pamant. Daca e vorba de o pasiune adevarata, cartile. Cred ca nimic nu se aseamana cu placerea de a citi, la mine. Asa se explica de ce aveam o lista kilometrica la biblioteca publica, la biblioteca scolii si bibliotecarele ma parau acasa. Daca tata ar fi fost intrebat unde este "fata", de nu este acasa, raspundea fara sa clipeasca: cu capu' in carti, un' sa fie?
7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Enrico Macias si mai tarziu Queen, Deep Purple. Pana la Macias nu mi-a placut nimeni in mod special.
8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae.
Ehei, dragii... babei (ca mosului nu poci sa spun!) nu pot sa zic, e secret, intre mine si Mosul.

Pai, daca e stafeta, ii sta bine cu drumul si zboara spre 14 bloguri (asa au venit instructiunile, nu ma intrebati pe mine de ce!):
Lia 

Ordinea este aleatoare, dar ultimei inscrise in lista trebuie sa-i multumesc si pentru premiul oferit si de care n-am aflat decat acum. Imi cer iertare pentru asta si ma bucur foarte mult ca s-a gandit la mine.


13 comentarii:

  1. sunt frumoase provocarile astea !sunt un fel de spovedanie,ca sa nu spun exorcizare.adica e de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ca te pot cunoaste...
    Pacat ca nu am timp sa scriu si eu... in stafeta prieteniei (am primit si eu).

    Si eu am fost baiatul tatei (care de fapt a avut doar doua fete), eu am fost printisorul...

    Iar de citi numai spun, (parinti mei nu ma lasau sa citesc alte carti in afara de cele de religie).
    Nu-ti imaginezi, citeam chiar si la luminile de la pomul de iarna, daca aprindeam veioza isi dadeau seama, la WC...
    Iar acum l-am speriat pe sotul meu, am umplut casa cu carti, si-ti imagunezi el nu a citit o carte in viata lui! Nu stiu cum poate una lume sa traiasca fara lectura.

    Sper ca nu te-am plictisit.
    Te pup si pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  3. un merveilleux tag qui nous permet d'apprendre plus sur toi
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm,frumos! Aveti si la mine o leapsa, daca aveti placerea sa ii dati curs :) WE placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase vorbe despre prietenie!
    Iti doresc weekend placut! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  6. merci frumos pentru invitatie...deja am facut-o .....dar cand ai timp te invit ls niste placinte cu varza:))pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena,

    Multumesc mult ca te-ai gandit la mine.
    Din pacate zilele astea se fac 6 saptamani de cand a murit tata.
    Am sa preiau stafeta alta data,cand nu ma vor mai rascoli amintirile.
    Te pup .

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc,elena,de stafeta!nu promit sa-i dau curs,dar ma voi stradui!
    frumos ne-ai mai povestit despre tine,mi-a facut mare placere sa fac aceasta mica incursiune in "povestea" ta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Stafeta prieteniei... ce frumos suna... Multumesc Elena ca te-ai gandit si la mine... am sa fac tot posibilul sa imi fac timp si pentru ea...

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut, daca te intereseaza un concurs cu premii: retete pe baza de ceapa, te invit cu drag la urmatorul link: http://lopfras.blogspot.com/2010/11/concurs-cu-premii-retete-pe-baza-de.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult pentru stafeta Elena, dar am publicat-o deja.
    Esti tare draguta oricum, ca te-ai gandit la mine.
    Scrie-mi te rog adresa ta de email la comentarii la mine pe blogg ( n-am sa public comentariul ) pentru ca ti-am luat sirop de agave si vreau sa ti-l trimit.
    By the way si cadoul de pe bloggul Furnicutei tot tie am sa ti-l pregatesc.
    Te pup si-ti doressc o zi cat mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  12. in sfarsit, am reusit sa preiau si eu stafeta si sa o dau mai departe!!...
    Sarbatori fericite si multumesc inca odata ca te-ai gandit la mine!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails