duminică, 21 noiembrie 2010

HEI! HEI! CONTINUA PROVOCAREA!

Nu, nu am scris eronat cu litere mari! Am facut o strigare sa ajunga vorba la cat mai multe bloguri!
Deci: Ce spune scumpa de Alison?
Sub un titlu sugestiv - PESTE SI FRUCTE DE MARE, PROVOCAREA LUNII DECEMBRIE IN "DULCEA ROMANIE" 

daca initiatoarea "dulce romanie", mihaela, ne-a indemnat in octombrie la "dovleac", iar ,furnicuta a preluat stafeta dindu-ne idei noi cu " nuci si usturoi", pentru luna decembrie m-am oferit (cu mare emotie si placere!) sa gazduiesc eu postarile voastre cu ...PESTE SI FRUCTE DE MARE! da, aceasta este provocarea lunii decembrie, un subiect generos si cit se poate de spectaculos, ce ziceti, ca mie asa imi pare?
ma puteti ajuta sa dau stire in blogosfera de aceasta noua provocare?
pentru a participa la ea nu trebuie decit sa-mi trimiteti prin e-mail(simonahaliga@yahoo.com) un link spre post-ul cu subiectul provocarii(update:ori peste,ori fructe de mare, ori ambele), insotit de o poza sugestiva cu latimea de 300 pixeli, pina la data de 20 decembrie. daca nu aveti blog, astept reteta redactata, cu toate explicatiile necesare si poza, bineinteles.
"turul"retetelor cu peste va fi prezentat intr-un post special, pe data de 23 decembrie.
acestea fiind stabilite, va urez sa aveti inspiratie si lumina frumoasa pentru poze ! 

Deci, va invit sa participati la aceasta provocare interesanta si generoasa, in care va puteti etala talentul culinar cu o multime de retete!

3 comentarii:

  1. elena,iti multumesc mult pentru efortul de raspindire a provocarii in blogosfera!te pup si o saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alison, nu este nici un efort, este o PLACERE!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gracias Helena por tu comentario en mi blog , me encanta la variedad de tus ensaladas , SALUDOS MARIMI

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails