joi, 11 noiembrie 2010

Salata de fenicul cu rodie

O salata simpla de tot si foarte fresh. Fie ca e consumata cu triunghiuri de lipie uscata la grill, fie ca este langa alt preparat, aduce o nota aromata si fresh. Dat fiind ca este atat de simpla, mi-a fost jena multa vreme sa o postez. M-am gandit totusi ca poate este cineva in pana de idei si ca i-ar prinde bine solutia mea.
Aceasta reteta este pentru ziua de Carbohidrati de la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile.
Va trebuie doar:
1 bulb frumos de fenicul (fenel) 
2 linguri boabe de rodie
sare
piper mozaic(negru, rosu, alb si verde), proaspat zdrobit
zeama de lamaie proaspata
1 lingura ulei de nuci


Feniculul, curatat si spalat, se taie felii subtiri sau fasii, dupa cum va place.











Mixul de piper folosit.









Se stropesc fasiile de fenicul cu zeama de lamaie, dupa care se presoara sare si piperul zdrobit mai grosier, dupa gustul fiecaruia. Apoi se pun boabele de rodie si se adauga uleiul de nuci.









Din cauza boabelor de rodie este adecvata doar in ziua de carbohidrati. Este un deliciu, asa simpla cum este.










Combinatia cu boabele de rodie ii da un gust special acestei salate. Nefiind nimic de negasit in ea, va sugerez sa o incercati.

4 comentarii:

  1. o minunatie de salata,cum sa-ti fie jena sa o postezi?sa ne privezi de asa o sugestie faina?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Super fain arata. Cred ca e si tare buna.
    Te pup cu drag Elena si-ti doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Alison, esti draguta sa spui asta! Avand in vedere ce salate minunate am vazut la tine... asta este modesta. Dar este fresh si ideala cu o mancare mai fada. Mie imi place si simpla, asa de mult m-am indragostit de fenicul!

    Yvonne, multumesc. Ar trebui sa o incerci, mai ales in aceasta perioada, pentru ca este o alternativa ideala la salata noastra traditionala.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place rodia si chiar am facut o salata cu rodie pe care inca nu am ajuns sa o postez pe blog...in curand...de retinut si salata ta.
    La ce etaj stai? ;-))

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails