joi, 18 noiembrie 2010

Premii proaspete!


Panseluta mea draga m-a premiat! Pana sa ajung sa o cunosc, am apreciat modul direct de abordare si faptul ca avem afinitati comune pentru gastronomia popoarelor asiatice. Cand ne-am si vazut, in stare "naturala" am fost incantata de personalitate si de cat de multe lucruri ne plac, cate subiecte de discutie avem si cat de aproape suntem ca mentalitate. Deci, cred ca intelegeti cate de tare m-am bucurat ca a trimis aceste doua premii sa ma inveseleasca, parca intuind ca ceva nu este un regula cu mine si ca mi-ar prinde bine un astfel de gest.
Deci, nu pot sa spun decat: Multumesc!

Asa cum le sta bine unor premii virtuale, le trimit in eter intr-o ordine aleatoare, sa duca ganduri bune mai departe, catre:

Premiile sunt oferite si tuturor care trec pe aici. Va plac aceste premii virtuale? Sunteti invitati sa le ridicati, daca va face placere gestul meu anonim adresat dvs, ca cititori. 

6 comentarii:

  1. Multumesc mult pentru aceste premii dragute!

    RăspundețiȘtergere
  2. félicitation pour ces prix tu les mérites et merci d'avoir pensé à moi ils sont vraiment mignons merci encore ma chère
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari!!! si apoi dar din dar se face rai,asa ca bravo tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult,mult,mult!we placut:)

    RăspundețiȘtergere
  5. super arata premiile. Multumesc Elena!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Elena! Iti doresc un weekend la superlativ!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails