joi, 8 aprilie 2010

Un premiu si o provocare!

Am primit un premiu nou, care se traduce cam asa: nascut talentat. Ei, nu e chiar asa la mine. La mine, tot ce realizez mai bun, mai "acatarii", cum zicea mama, este obtinut prin munca multa, exercitiu, cazna. Deh, ca sa nu manii pe Dumnezeu, zic si eu ca o fi si ceva zestre genetica pe la mijloc. Dar, putea sa-mi dea si cateva maruntisuri... ochii verzi ai tatalui biologic, parul frumos ondulat al mamei mele. De frica insa, ca "nemultumitului i se ia darul", ma multumesc cu ce am si ma bucur de fiecare clipa.

Deci, de la Just me am primit acest premiu, care este valabil ca semnificatie in cazul ei. Este clar o persoana foarte talentata. Si... o provocare. Iar eu, nu rezist nici unei provocari. Multumesc pentru ca ma onorezi de fiecare data cu cate un premiu si sper sa fiu la inaltime cu provocarea.
Am mai primit acest premiu si provocarea si de la Yvonne, careia ii multumesc mult ca s-a gandit la mine ca la o persoana curajoasa.

 1. Daca ai un supranume
Mama si-a dorit sa ma cheme Lacramioara, asa ca am avut multe diminutive, dar cei care ma cunosc stiu de "Lacrima". 
2. Unde traiesti
Acum la Bucuresti, Romania
3. Inaltime
160 cm
4. Onomastica
21 mai si 6 octombrie 1957
5. Ocupatie
Consultant
6. Frati
As fi vrut eu!
7. Limba materna
Romana
8. Limbi vorbite
Putin engleza si franceza. Dar atat, putin! A... si romana.
9. Colectii
Reviste cu teme culinare
10. Nr. la picior
Stau pe picior mare: 39
11. Scoala
Liceu teoretic
Cursuri de informatica aplicata si de vanzari (cele de care mai are importanta!)
12. Materia preferata
Literatura
13. Hobby
Pescuitul, ca bucataritul nu se pune, este o PASIUNE si REMEDIU TERAPEUTIC pentru mine
14. Bani de buzunar
Oricati, pentru ca nu pot sa-i sufar, sunt doar necesari! Asa ca scap cat pot de repede de ei
15. Dorinta
Sa-mi vad fiul alcatuindu-si propria familie, fiind singurul meu copil
16. Vise
Sa vad toata lumea daca se poate
17. Numar norocos
N-am, ca daca aveam, castigam la loto!
18. Ai vrea sa revezi
Locurile natale, Turcia...
19. Animale de casa
2 pisici - un motan birmanez de 17 ani si o pisica europeana comuna de 2 ani.

BONUS - contributia mea!
20. Sentimentul cel mai pretuit
Prietenia, pentru ca inseamna si multa iubire.

Merge mai departe la cine doreste si are... curaj!





5 comentarii:

  1. aha,
    de data aceasta am sa-l iau şi eu Elena,
    ıti multumesc mult,
    noapte buna,

    RăspundețiȘtergere
  2. uite asa mai descopar cate ceva de tine, de exemplu ai varsta mamei mele:)ti-ar place si o fiica?:))) merci frumos pentru civintele tale dragute, dar nu-s asa de talentata, de multe ori am doua maini pe stanga(asa imi zice sotul:)), dar fiecare e unic si telantat in felul lui, eu asa cred! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. EdebiMevzular, ce ma bucur! O zi exceptionala!

    Just me, pai chiar esti talentata. Eu cred ca avem cu adevarat un 1 sau 2 lucruri la care ne pricepem foarte bine, iar pe restul le putem face doar bine. Chiar si geniile au un domeniu in care exceleaza. Doar nu-ti imaginezi ca Mozzart sau Eistein puteau face torturi exceptionale, ornate atat de frumos si gustoase? Fiecare cu talentul lui, exact cum spui si tu! Si eu te sarut cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumos ai scris! cand ma mai dezmeticesc din nebunia birocratica in care sunt prinsa acum, cred ca preiau si eu leapsa, ca e tare draguta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Zazuza, ma bucur ca-ti place! Chiar te rog sa o preiei cand o sa ai putin timp.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails