vineri, 30 aprilie 2010

Floarea de vineri si o initiativa minunata!

Proiectul la care am aderat continua!
Va doresc un weekend plin de distractie, bucurii, un "1 Mai" cat mai sarbatoresc langa cei dragi voua, vreme frumoasa...

Acum, sa trecem la initiativa minunata care vine de la Yafa. "Raspandacul", cum bine a zis, ideii, de la care am preluat stafeta, este Boscodina. Harnicuta cum o stim, a sunat prelung din clopotel sa dam fuga sa vedem despre ce e vorba. Am primit o invitatie si de la Yvonne. Yafa ne-a propus sa ne inscriem pe o lista de participare si dupa aceea, dupa o schema ca la "scara matei", sau dupa un sistem matematic bine pus la punct, ne vom trimite cate un cadou surpriza una alteia.
O sa trimit o strigare, dar daca cineva nu doreste sa participe, nu e nici o suparare. Cine doreste, se inscrie pe blogul autoarei -Yafa. Tot acolo si pe blogurile mentionate veti gasi mai multe informatii.
Deci, trimit strigare la:
Tunde
Zazuza
Marcela
Ana Maria
Elena Marin Alexe
Daniela 
Giovanna 
Olgutza 
Betty 
Antzu 
Bunny 
Narnia 
Ginuca 
Cami 
Brandusa 
Carmen


4 comentarii:

  1. sunt in ceata,ca eu intru in fiecare zi pe la yafa,dar n-am vazut nimic.n-oi intra io la ora la acre trebuie?

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, a avut, am vazut si eu, dar n-am incercat pentru ca nu am inteles prea bine. Iar pe urma am uitat. Uite aici, prima postare - http://yafa.unblog.fr/2010/04/22/din-blog-in-blog/ si apoi continuarea in postul "Din blog in blog... continuare". Eu am oricum un proiect de concurs pe care-l definitivez si-i dau drumul de marti (luni e zi de hodina dupa weekend!).
    E o lista de participanti si ne vom trimite cate un cadou surpriza de la un blog la altul. Surpriza va fi si blogul caruia ii trimitem si de la care primim pana nu vedem lista blogurilor inscrise. Cam asta e, mai simplist spus.
    Concursul meu insa va fi un pic altfel, cu retete si voi premia 1 sau 2 bloguri, cu ajutorul comentariilor vizitatorilor. Ma chinui sa vad daca pot face prin vot, inca nu stiu mecanismul. Voi afisa si premiul (premiile).

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar sunt doua lucruri diferite care se vor suprapune. Aceasta initiativa cu lista de bloguri si cadourile surpriza de pe blog la Yafa si concursul meu, care se va incheia pe 21 mai.

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate! un weekend pe masura sa ai draga mea!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails