miercuri, 14 aprilie 2010

Am fost din nou premiata!

Ce amabil si dragut! Doua doamne deosebite - Sarah si Judy - m-au chemat sa ridic multe premii frumoase. Cu scuzele de rigoare, pentru ca pe unele le-am primit deja, mi-am permis sa ridic doar unul. De ce? 
E singurul pe care nu l-am afisat inca, lipseste de pe etajera, dar mai exista o explicatie: am inteles, mult prea tarziu, ca mi-a mai fost oferit (langa un buchet de garoafe splendid!) de carte o alta doamna speciala - Ana. Ii datorez scuze pentru neintelegere, asa ca am preluat premiul, multumind din suflet pentru atentie, si respectand regulile.
Iata regulile:
-sa postezi premiul ..............................................gata!
-sa anunti din partea cui este oferit .......................ba chiar si istoria de la origini pana in zilele noastre!
-sa oferi premiul altor 12 prieteni......................... aici e aici, am mai multi, deci grea misie!
-sa afisezi linkul lor............................................. intotdeauna o fac, ca sa nu existe confuzii!
-sa le dai de stire printr-un comentariu pe blog.... normal!
-sa faci o lista cu 10 lucruri care-ti plac................ ei, asta se face pe loc, in ordine aleatoare!
1. sa gatesc
2. sa pescuiesc
3. sa citesc
4. sa blogguiesc
5. imi place sa stau la taclale cu prietenele 
6. imi plac filmele
7. imi place sa calatoresc
8. imi plac oamenii sinceri
9. imi place sa primesc cadouri
10. imi place sa ofer bucurii marunte oamenilor care-mi plac.
etc.


Deci: premiul acesta dragalas este oferit in dar la urmatoarele bloguri:
Elena - tiza mea
Praf de stele
Julia
M.t. 
Olgutza 
Ana Thomas 
Ochi verzi 
Alexandrina 
GDC 
Brandusa 
Cami 
Alison 

Sunt mai mult de 12 bloguri pe care as fi dorit sa la cadorisesc cu acest ou frumos, dar a trebuit sa ma conformez regulilor. Ma mai spal de pacate cu unele bloguri pe care le-am omis la unele premieri, iar acolo unde au fost invitate fara nominalizare n-au indraznit sa ridice premiile oferite cu mult drag de mine. 
Cu toata dragoastea!

10 comentarii:

  1. Am venit repede, repejor sa iau premiul!
    Multumesc din suflet, ma onoreaza!
    Ma plec si multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, ce ma bucur! Primesti in plus un sarut... mai dureaza putin pana ajunge dincolo de ocean,dar sper sa nu-si piarda dulceata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Denisia, daca-ti face placere, te rog sa ridici oricare din premiile care-ti plac, chiar daca aici a trebuit sa restrang lista si m-am trezit in fata unei liste lungi care nu mai incapea in nominalizare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai sunt premii frumoase si fara nominalizare la "premii si lepse" pe care, spre regretul meu, nu le-au ridicat prea multi vizitatori.Te rog sa te servesti, daca-ti face vreunul cu ochiul! Eu le ofer cu multa placere, pentru ca le primesc de la oameni foarte dragi mie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Elena, draga, iti multumesc sincer :)
    Mi-e tare drag cand primesc premii, dar tare rau stau cu timpul... Inca o data, iti multumesc. Fug repede sa le si afisez ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena draga, multumesc mult de tot. Anul asta plua cu premii cam des, nici nu mai e loc de postari normale...O zi buna! Cami

    RăspundețiȘtergere
  7. félicitation pour le prix tu le mérites amplement
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  8. iti multumesc Elena. N-am prea avut timp sa postez premiile primite, dar cat de curand le strang pe toate. Te pup.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails