joi, 24 februarie 2011

Din nou la dieta - ziua 11

 
A sosit ziua 11 la dieta, zi de carbohidrati. Cum aveam deja programat, am facut ceva "imbatator" la pranz, dar si cu putine vitamine. Iar pentru diseara am facut a doua serie din biscuitii economici preparati dupa reteta Laurei Adamache



ZIUA 11 - CARBOHIDRATI 

Mic dejun - o cafea neindulcita (sa nu va imaginati ca ma chinui cumva, asa imi place mie!), 1 banana

Pranz - o portie de ciuperci "turmentate", insotite de mamaliga pripita aromata cu verdeturi proaspete

Reteta ciupercilor o stiti, doar ca mamaliga este facuta pripita (molcuta), este din malai grisat si nu instant. Deci nu e polenta, da? Cand este gata ii punem 1-2 lingurite de ulei de masline si verdeata tocata. Eu am pus cimbrisor verde, patrunjel si 1 frunza de salvie. Am pus-o intr- o forma ca sa dea bine la sedinta foto, dar si pentru aspectul general.





















Cina - 4-5 biscuiti (sunt mici, domn'le!) dupa reteta Laurei, dar aromati cu lamaie si ghimbir proaspat ras in aluat si 4 cubulete mici de ciocolata dark la sfarsit.

5 comentarii:

  1. elena draga,m-ai zapacit cu dieta ta asa numerotata! definitly nu-i de mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi, hi, hi! Pai are 90 de zile, in care aceste 4 zile ce reprezinta grupele de alimente se repeta. Cu exceptia a 3 zile in care se consuma numai apa plata... Dieta ca dieta, dar mamaliga iti place? Ca Zazuza a decretat ca nu-i prea place, dar a facut acolo o mica "bomba" calorica o minunatie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa o corup cu mamaliga asta cu verdeturi... poate asa se mai razgandeste.

    RăspundețiȘtergere
  4. elena draga,nu ma prea omor cu mamaliga,desi ii fac mamei mai mereu,care acum o adora,desi toata viata ei n-a mancat decat mamaliga de parga,care drept sa-ti spun si mie imi place.da'si aia rar,ca nu gasesti usor faina pentru ea.Acuma mananca cu mare placere mamaliga din faina care se gaseste.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eh, glumeam cu Zazuza, dar sa stii ca si eu nu "ma omor" dupa mamaliga. Intr-o perioada mancam mamaliga la cateva preparate, care numai asa imi placeau, dar de cand cu dieta asta... am descoperit gusturi noi. La tocanita de ciuperci insa imi place mamaliga aceasta cu verdeturi.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails