miercuri, 2 decembrie 2009

Achizitii exotice si nu numai - 2

Cum v-am mai spus, mi-am propus sa va tin la curent cu achizitiile in materie de produse exotice si locurile din care o puteti face. Unele condimente si produse le achizitionez din magazine mai putin cunoscute, dar cred ca sunt persoane - cum am fost si eu la un moment dat - care nu stiu unde se pot gasi unele din ele.
Stiu, stiu, magazinele naturiste au aparut ca ciupercile dupa ploaie, dar si astea sunt diferite, in functie de cat de deschisa este persoana sau persoanele care-l administreaza.

Deci:
Am uitat sa precizez ca de la Dragonul rosu am mai achizitionat si "spaghettini" de orez, pe care le-am si testat







De la un magazin, gen bacanie atasata unei macelarii cu specific turcesc, situat la intersectia Dr. Sarii cu Calea 13 Septembrie, am achizitionat ceva ce caut de multa vreme:
o ditamai punga de 250 g de sumac










si turmeric



iar dintr-un super, hipermarket - Real, de exemplu - am achizitionat sofran pur

dar si mai noul produs de la aceeasi firma, piper verde boabe


 Ei, cam asta e, deocamdata. Promit insa ca voi mai continua cu prezentarea unor astfel de produse.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails