joi, 24 decembrie 2009

URARI!

M-am gandit ca e mai bine asa:

Am primit multe felicitari anul acesta de la oameni pe care i-am cunoscut datorita Dietei Rina - Dieta de 90 de zile, dar si blogului meu inca bebelus.
Cum am foarte mult de lucru si o problema care m-a solicitat, cum nu pot face toate vizitele pe care mi-as dori sa le fac si sa-mi prezint personal urarile, o fac acum:
Pentru toti cei care imi viziteaza blogul si pentru prietenele mele de pe forumul www.oneden.com va transmit toate urarile mele: sa aveti sanatate, bucurii, fericire, armonie, reusite si sa le impartiti cu cine va e drag.
SARBATORI FERICITE!
CRACIUN FERICIT SI LA MULTI ANI!

24 de comentarii:

  1. Elena, iti doresc un Craciun minunat, in murmur de colinde, cantate de ingerii ca vestesc Nasterea pruncului Iisus!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poštovana Elena, čestitam Vam Božić i Novu godinu 2010 sa najlepšim željama!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un inger alb pe un fulg de nea,
    va trece prin casa ta,
    sa va spuna,
    bländ, soptind,
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aalliinnaa, multumesc de urari. Ingerii sa te vegheze pe tine, iar Craciunului sa fie unul in pace, armonie, bucurie de vestea minunata a Nasterii lui Iisus!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hvala za želje, emo_serpica! Srećan Božić! Mogu li dobiti praznike puno harmoniJe, zdravlja, sreće i dostignuća!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria, multumesc de urari si de versurile de pe blogul tau! Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cami, ingerul a venit cu urarile de la tine si-l trimit inapoi sa-ti aduca de la noi multa sanatate, bucurii si reusite langa cine ti-e drag (Jorg si... ceilalti pe care-i iubesti).

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Elena.
    It-i doresc toate cele bune, si craciun fericit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga mea Elena iti doresc un Craciun Fericit alaturi de cei dragi si un An Nou plin de realizari, sanatate si fericire!! La multi ani!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Craciun Fericit alaturi de cei dragi, multa sanatate ...din toata inima va urez atat eu cat si familia mea ...imi cer scuze ca asa de tarziu scriu insa din 24 seara si pana acum ba noi am fost musafiri ba casa a fost plina la noi de musafiri ...nici sa suflu nu am avut timp dar a fost frumos ... asa e frumos sa stai cu cei dragi de Craciun ... asa ca am ajuns abia acum sa va doresc Sarbatori ffffffffff fericite, ma duc sa urez si celorlalte fete tu ai fost prima ca apoi din nou se umple casa la noi ... va pup din tot sufletul ...

    RăspundețiȘtergere
  11. Tunde, tot ce-ti doresti sa ti se indeplineasca, sa ai sanatate si multe bucurii langa cei dragi si un An Nou cu multe realizari!
    Si celorlalti vizitatori ai acestui blog le urez un an 2010 cu multa armonie, bucurii si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sarbatori fericite si un An Nou cu sanatate si implinirea dorintelor!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sarbatori fericite, Elena! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  14. Noul an sa fie spumos, frumos si fericit!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  15. Anul nou bate la usa...raul fac-se cenusa, bucurii si sanatate, domnul sa va dea de toate si cind nu va ginditi sa fiti si mai fericiti . Cami

    RăspundețiȘtergere
  16. An Nou Fericit,cu multa sanatate,fericire si impliniri ,alaturi de cei dragi!LA MULTI ANI!!

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani, Elena!!! Multa sanatate si fericire!

    RăspundețiȘtergere
  18. Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails