miercuri, 16 iunie 2010

Un premiu si o leapsa noi-noute!


Premiul l-am primit de la Anca. Iti multumesc ca te-ai gandit la mine si la blogul meu, Ancuta draga! Eu am descoperit blogul ei relativ recent si imi place ca se prezinta pe ea si familia grozava - sotul,  plus un pitic si o printesa dragalasi - cu multa sinceritate. 

Mi-a transmis si o leapsa asa ca incerc sa raspund cat mai concis, pentru ca la subiectul acestei lepse as vorbi... pana v-ati plictisi! Si nu e asta telul meu!
1. Ce inseamna blogul pentru tine?
    Oh, a fost o prelungire fireasca a unei pasiuni si a unei filozofii privind alimentatia sanatoasa - gastronomia si Dieta Rina.


2. Cat de dependent/a esti de blog?
    In limita "ratiunii pure", ca sa-l citez pe un mare filozof. Incerc sa nu fiu dependenta, dar nu prea reusesc. Atunci cand lipsesc, mi se face dor de cei pe care i-am cunoscut virtual.


3. Cum alegi subiectul? Ce te inspira?
    Caietul meu cu retete vechi este o sursa de inspiratie si din cand in cand il consult; blogosfera de profil; emisiunile tv cu subiecte gastronomice. Cum aleg? Sunt spontana, dupa chef, gust, stare...


4. Ce-ti place si ce nu-ti place in lumea virtuala a blogurilor?
    Aici o sa supar sigur pe cineva! Imi place sa primesc premii virtuale si ma bucur pentru fiecare cuvant si gand bun transmis de cineva! Nu-mi place frustrarea unora, care, daca nu le place - asta e, nu e obligatoriu sa-ti placa! - continutul sau un blog intreg, nu se rezuma a-l ignora, se apuca de trantit comentarii jignitoare si folosesc cel mai oribil limbaj uitat pe undeva in intunericul sufletului!


5. Cum alegi blogul preferat?
    Atunci cand impart premiile primite, sa fac o mica bucurie si altor prieteni virtuali, o fac tinand cont si daca au mai fost primite acele premii. Mai degraba le trimit in dar ceva ce nu exista in panoplia lor, decat sa ma repet. La lepse, tin cont de profilul persoanei respective si daca i-ar putea face placere jocul transmis.
Daca este vorba de cele preferate, aflate in Blogroll, aici este vorba de ceva mai complicat: originalitate, consecventa, prezentare, retete cu ingrediente naturale si cat mai sanatoase (fara continutul "X" plicului, fara cola, fanta, prajeli multiple...) si autori care nu practica lovitul la "gioale", limbajul de mahala sau comentarii aiurea.


Partea cea mai grea: testul curajului!

Premiile se ofera tuturor celor care ma viziteaza si ma accepta asa cum sunt.

Leapsa se preia de cine are chef de a raspunde la intrebarile "incuietoare", are placere si timp de a o face.

3 comentarii:

  1. Salutari draga Elena ... si mie mi-a fost dor de voi... am avut ffff multe pe cap si numai aveam timp si chef de a scrie, am ramas in urma cu cateva posturi ... o serbare a fetei mele care trebuie aratat lumii ...imi place mult noua ta infatisare arata bine ...totul pare proaspat si natural ... super
    Oricum sa stii ca eu chiar daca nu am dat semne de 2 sapt v-am citit in special pe tine ... te pup si o sapt frumoasa in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. O, Elena, ti-ai schimbat infatisarea? :)) adica a blogului. Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Elenan multumesc pentru frumoasele cuvinte :)
    Inbratisari ..

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails