duminică, 20 iunie 2010

Premii proaspete si haioase!


Aceste premii haioase le-am primit de la Pansy. Ma surprinde mereu cu amabilitatea, harnicia, retetele dintr-o gastronomie care ne place la amandoua, cea asiatica, si ma bucur de fiecare data cand ma onoreaza cu un premiu sau o leapsa. De aceasta data lepsele pe care m-a invitat sa le preiau, deja am raspuns la provocarile pe le care presupun, dar premiile le-am si afisat sa ma laud cu ele si sa ma bucur ca s-a gandit la mine.


Bucuria o transmit mai departe, in ordinea in care vrea sa zboare:
Lia 

Sa aveti un inceput de saptamana reusit!

12 comentarii:

  1. elena,bine te-am gasit in casuta nou decorata!ce haioase premii,iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alison, bine ai revenit!Ma bucur ca-ti plac hainele noi ale casutei mele si premiile. M-au amuzat teribil! Un inceput de saptamana placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult de tot, mai ales ca te-ai gandit si la mine.
    Iti urez, sa ai o saptamana fericita.

    P.S. Ai dreptate premiile sant foarte haioase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena,

    Tu esti o femeie extraordinara si ma simt onorata.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Super aceste imagini! M-au facut sa zambesc exact atunci cand aveam nevoie...
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena,mulțumesc pentru premiile dragute si ca te-ai gândit la mine!
    O săptămâna reușita!

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc draga Elena, esti o scumpa ca te gandesti si la mine ... te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru premii si iti doresc o saptamana placuta...

    RăspundețiȘtergere
  9. Uau, pepene!!!!! Fructul meu preferat. Mersi tare mult pentru premii, sunt super-haioase, ma duc la mine sa ma laud cu ele.:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. tare
    am primit si eu pe mail recent fel de fel de poze in genul celor postate de tine dar nu mi-a zis nimeni ca sunt premii :)) joking ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai, banuiesc ca nu sunt toate premii virtuale! Unele imagini haioase au fost transformate in premii, ca sa ne amuzam si noi... intre doua retete.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails