duminică, 27 iunie 2010

Premii noi de sfarsit de iunie!




M-am bucurat teribil, bineinteles, cand am primit aceste premii. Primul este de la Pansy, iar celelalte doua de la Judy. Pansy ma onoreaza de fiecare data cu aceste forme virtuale de apreciere si-i multumesc pentru asta. Surpriza placuta a venit de la Judy care de aceasta data s-a gandit si ea la mine. Merita sa le vizitati cat de des puteti, pentru ca veti gasi multe lucruri interesante in casutele lor! Cei care ma cunosc stiu ca ma bucur de fiecare data cand cineva imi trimite un mesaj de prietenie si un gand bun, iar cei care nu ma stiu - afla acum! Asa ca am avut un sfarsit de saptamana foarte placut, ceea ce va doresc si voua, tuturor!

In fine, ma grabesc sa le trimit fuguta la toata lumea, la cei din lista mea de bloguri pe care le citesc mereu, dar si celor care ma viziteaza.
Nu o fac din comoditate, ci pentru ca n-as vrea sa omit pe nimeni. Unele persoane sunt prin vacante, asa ca va rog sa nu ezitati sa va serviti de aici, din vitrinuta mea de trofee virtuale!

2 comentarii:

  1. Congratulations for so many awards Elena. Well deserved.

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari ,elena,multumesc de invitatia de a le culege,tu mereu ma inviti personal,sunt rusinata ca eu mai rar fac asa,dar timpul rar imi permite sa fac asta!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails