marți, 1 iunie 2010

Premii frumoase de iunie!




Nu vreau sa ma mai justific de ce primesc premii virtuale cu mare placere si le ofer, la randul meu, din toata inima! Respect dorinta fiecaruia privind acest lucru, dar nu ma mai obosesc sa ma mai justific.
Am cateva bloguri pe care le urmaresc, trec insa cam rar pe la unele, desi imi plac, din lipsa de timp. Am acum ocazia perfecta sa le trimit un gand frumos si ca ma bucur din cand in cand afland lucruri interesante din postarile lor.


Deci, premiile le-am primit cu bucurie de la Cami. Este speciala pentru mine, pentru ca impartasim mai multe ganduri impreuna, pentru ca avem gusturi similare, pentru ca suntem sincere nu lingusitoare, pentru ca ma incurajeaza, are simtul umorului si imi place cand este... relaxata! (ca in exemplificarea "mortala" de pe blogul ei!)

Majoritatea celor pe care-i plac sunt in lista ei de premiere, dar mai sunt cateva bloguri care nu figureaza in acea lista. Deci, premiile le ofer:
Cristina P
Angelica
Mimi
Tasha
Elena - tiza mea
Edebi
La cucina romena
Lira
Madeineu
Marrya 
Simona 
Mamichan 
Noi2 
Flori 
Ralus 
Praf de stele 
Reka 
Primii pasi in bucatarie 
Marian 
Teodora 
Silvia 
Diana 
Adelina 
Blogul lui Haplea

Sper doar sa va placa aceste premii la fel de mult cat imi plac mie! 


11 comentarii:

  1. Elena, multumesc mult pt premii cuvinte si ganduri frumoase. Ma bucur sa primesc aceste minunate premii si sa fiu prima care vine sa le ia. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena multumesc mult pentru premii .... pentru primele mele premii. E un sentiment frumos si m-am bucurat ca un copil, chiar ieri a fost Ziua copilului. Sa ai o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. elena, multumesc! imi plac premiile, asa ca il/le iau si dau mai departe

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru premii Elena, iti doresc o saptamana placuta.

    P.S. Cum ieri, am lasat un comentariu si am fost vaga in explicatii, am facut un articol in care explic ce am observat...

    RăspundețiȘtergere
  5. Elena,iti multumesc frumos pentru premii si pentru frumoasele cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena, iti multumesc pentru premii. Foarte atent gestul tau, mai ales ca era 1 iunie :). Iti urez mult succes cu blogul si in tot ce faci! Si o vara splendida, plina de flori si zambete :) !

    RăspundețiȘtergere
  7. bravo à toi pour tous ces prix tu les mérites
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult pentru premii.Mult succes cu blogul.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase premiile, iti multumesc frumos ca te-ai gandit si la mine. Te imbratisez cu drag si te pup dulce:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc frumos pentru premii si pentru faptul ca te-ai gandit la mine:). Mi-au inseninat ziua deoarece din pacate vara intarzie sa apara.
    Mersi inca o data, mult succes si multe flori si bucurii.
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult pentru flori. Le-am gasit putin mai tarziu, dar le-am gasit. Multumesc mult inca o data. O saptamana frumoasa va doresc.
    Simona

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails