vineri, 18 iunie 2010

Floarea de vineri!

 Daca vinerea trecuta am plecat si n-am apucat sa va zic macar doua cuvinte, nu am vrut sa sar si de asta data peste proiectul drag mie - Friday Flowers. Am pastrat cateva momente din pregatiri ca sa va trimit urarile mele pentru acest weekend si vor fi insotite de acest "buchet"(care la vremea respectiva nu mi s-a parut inspirat plasat), fotografiat la o expozitie florala.

Sa aveti un sfarsit de saptamana asa cum va doriti, cei dragi sa va fie alaturi, sa va bucurati de fiecare clipa petrecuta impreuna si sa va incarcati cu energie pentru inca o saptamana plina de proiecte si realizari.

5 comentarii:

  1. Frumos si trandafirul galben, dar buchetul e superb.
    Sa ai un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat,buchetul de maci!Imi plac ,nespus de mult!
    Un sfirsit de saptamina cit mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau...ce buchet demential de superb!
    Te pup Elena si iti doresc sambata si duminica placute!

    RăspundețiȘtergere
  4. bon weekend à toi ma chère elena

    RăspundețiȘtergere
  5. Un weekend placut si tie Elena!Florile sant superbe!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails