luni, 11 octombrie 2010

Premii de toamna!



Ce zi frumoasa de luni! Am gasit mesajul de la Pansy, prin care ma chema la ea pentru niste premii de toamna. Ce bucurie si veste placuta pentru un inceput de saptamana! Ma grabesc sa vi le ofer, din toata inima, TUTUROR, fara exceptie!
Nu puteam sa fac nici o discriminare, cat de mica, mai ales ca eu am lipsit de langa voi atat timp!
Tiza mea,Maria-Elena, cu dedicatie speciala pentru tine, dar si pentru toate prietenele mele virtuale sau prieteni,  pentru ca ati fost cu gandul la mine tot acest timp!
Nu pot sa va enumar pe toate sau toti, ca sa nu omit nici un suflet special, asa ca va astept cu drag, in prag, sa va ofer aceste premii!!!!!

3 comentarii:

  1. Bine te-am gasit Elena, iti multumesc pt dedicatie, sunt onorata de-a dreptul, iti doresc multa sanatate. Cu prietenie si mult respect, tiza ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le stapanesti sanatoasa , Elena! Si sa ai o saptamana cu realizari!

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo pour ces prix, tu es un amour
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails