duminică, 21 aprilie 2013

Tabouleh repetir

Salata asta, cu aerul ei usor oriental este preferata mea de multe ori. Menta am mai tot anul in ghiveci, pentru ca fara menta n-are nici un haz, iar cand este proaspata este si mai bine la salata. In rest, am facut putine schimbari fata de varianta din 2009.  Am profitat de rosiile cherry care sunt mai gustoase acum si de ceapa verde. Cea mai mare schimbare este calitatea fotografiilor. Sper ca este vizibila si pentru altii ca am invatat ceva in acesti ani in ceea ce priveste prezentarea fotografica a preparatelor.
Aceasta reteta este pentru ziua de Amidonuri de la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile.
Aveti nevoie pentru doua portii de:
150 g grau burgul
300 ml supa de legume (se poate si apa daca nu aveti supa la indemana)
2 fire de ceapa verde
1 fir de usturoi verde
1 castravete cornisor mediu
cateva fire de marar (eu am avut din cel bulgaresc cu aroma de anason)
1 legatura mare de patrunjel verde
7-8 rosii cherry (ale mele nu au fost din cele foarte mici)
3-4 fire menta verde
sare, piper proaspat macinar
fulgi de chilli dupa gust (sau un ardei iute)
2 linguri ulei de masline extravirgin
2 linguri zeama de lamaie proaspat stoarsa
4 rosii cherry pentru decor

Graul acesta burgul, pe care-l gasiti la magazinele arabesti, avand diverse marimi spartura bobului.

L-am pus in supa clocotinda si am oprit focul. A stat asa sa sa umfle si sa absoarba lichidul cam 15-20 de minute. L-am scurs intr-o sita si l-am pus in bol.

Am taiat ceapa verde, usturoiul, castravetele in 4 si apoi felii subtiri, mararul si patrunjelul marunt. Apoi menta si rosiile cherry in patru. Le-am adaugat peste burgul si am condimentat cu sare, piper, fulgi de chilli.

Dupa ce le amestecati adaugati zeama de lamaie si uleiul si amestecati din nou. Am pus-o pe farfurii si am decorat cu rosii cherry.

Daca o faceti o data o sa va indragostiti de ea. Salata asta si in Orient are in fiecare casa varianta proprie, dar ingredientele de baza sunt: burgul, patrunjel, rosii, menta.

Este foarte sanatoasa si satioasa, fiind o cina excelenta pentru oricine - fie ca tine o dieta fie ca nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails