marți, 12 aprilie 2011

Am primit un nou premiu!

Ia uitati ce premiu frumos! Ina a crezut ca-l merit si-i multumesc mult ca a gandit asa frumos despre mine. Daca ar fi sa fim foarte scrupulosi, mai am multe lucruri de corectat la blogul meu, dar cred ca am devenit mai creativa decat anul trecut si acest gand imi aduce bucurie. Ma bucur, mai ales, ca place ce fac si ca se gandesc la mine oameni pe care nu i-am cunoscut decat virtual. Din pacate.
PS Nu mai intru in disputa privind rolul unor astfel de premii virtuale. Eu le accept cu placere, m-am explicat de mai multe ori de ce o fac, fiecare are libertatea de a hotara cum doreste, deci punct. Daca cineva nu va dori sa-l ridice, nu-i nici o suparare, serios!

PS Cand va rog sa-i vizitati blogul Inei, nu fac doar un gest de politete, ci cred ca merita sa rasfoiti spatiul ei, pentru ca veti gasi multe lucruri interesante. Fara so ofensez sper, o sa sar peste leapsa care o insoteste, pentru ca deja am raspuns la astfel de intrebari si nu am nimic nou de spus.

PS Nu din comoditate n-am numit un numar restrans de bloguri, ci pentru ca eu cred ca fiecare blog din lista mea are o nota proprie, originalitate si o doza de creativitate.

Deci, trimit acest premiu cu mare bucurie catre toti blogerii din lista mea de bloguri culinare. De ce acestora? Pentru creativitate, bineinteles. Eu le urmaresc blogurile cu interes, chiar daca nu postez intotdeauna vreun comentariu! Sper sa va bucure si sa-l primiti cu placere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails