sâmbătă, 27 februarie 2010

Salata orientala

Mda, stiu ca e post. Dar, nu toata lumea respecta acest lucru, din punct de vedere alimentar cel putin. Iar eu fac aceasta salata de obicei fara ou, numai ca cerinta a fost de aceasta data asa. Ce sa fac? Sa ma impotrivesc? Nttt. Mai ales ca eu eram la zi de proteine... iar in meniu am avut altceva. O sa va arat eu ce si cum.  Deci, n-am rezistat tentatiei sa va arat o salata cu muuulte vitamine.
Aceasta reteta (fara ou) este pentru ziua de amidonuri de la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile.

Aveti nevoie de:
500 g cartofi cu coaja rosie curatati
2 fire de ceapa verde
4-5 ridichi rosii
1 rosie
5-6 cm castravete verde 
1 salata verde (eu am avut lollo rosso)
50 g masline negre
sare, piper proaspat macinat
2 linguri ulei de masline
2 linguri otet de mere sau de kombucha

Cartofii taiati felii sau cuburi i-am pus la fiert la aburi pentru circa 20 de minute. 










Partea verde de la ceapa am tocat-o si am pus-o cu ridichile feliate subtiri, castravetele si maslinele intr-un castron incapator.










Partea alba tocata in diagonala, sarea si piperul, uleiul le-am pus peste cartofii fierbinti, scosi intr-un vas, dupa ce au fiert.









Am pus un capac, am scuturat usor sa se amestece si am lasat descoperit sa se racoreasca.
Salata am spalat-o si am rupt-o bucati potrivite.










Am pus in castron, peste legumele cu masline, cartofii, salata rupta si rosia taiata felii. Am oprit cateva feliute de rosie pentru decor. Am pus si 3/4 din oul fiert tocat cuburi. Cand faceti pentru dieta, renuntati la ou.










Am pus otetul si ceva sare si am scuturat, dupa ce am acoperit cu un capac. Am lasat sa stea cateva minute, sa ia gust unele de la altele. Am pus pe o salatiera cu salata pe margini si cu restul de feliute de ou deasupra.
Cand faceti fara ou, puneti doar rosii deasupra.










Stiu, este o salata simpla, pe care majoritatea o facem in bucatarie. Dar, cele mai multe retete sunt fie cu maioneza, fie cu muraturi. Eu va propun una care este la moda in familia mea si care este plina de vitamine.








Sper sa va tenteze. Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails