luni, 11 aprilie 2011

Din nou la dieta - ziua 55

Ziua 55, Amidonuri. Duminica, pui, garnituri, desert -  eu la dieta si fara chef! Deci, improvizatie, o salata cu ce aveam prin frigider - castravete, ridichi, loboda, radichio, ceapa si usturoi verde. Am ezitat daca sa fierb niste cartofi la steamer sau sa pun niste naut. A castigat nautul! A, sa va spun si de unde ideea cu loboda - de la Zazuza. Eu pana sa vaz la ea, nu mancasem in salata. In ciorba de legume si verdeturi la greu, dar in salate... nu. Ei bine, concluzia a fost ca este EXTRA. Mersi de idee, Zazuzo!
ZIUA 55 - AMIDONURI

Micul dejun - o cafea neindulcita si tare (ca se simtea nevoia!), o para

Pranzul - o salata cu cele naut fiert, ceapa si usturoi verde, radichio, castravete, ridichi, loboda rosie, sare, piper, ulei de masline si zeama de lamaie








Cina - idem si la fel - ca sa fim in ton cu frecventa pleonasmului in vorbirea curenta! - dar cantitate mai mica.









PS - Am uitat sa precizez, dar intre mese multa apa plata cu lamaie
PS - Am trecut-o si la retete rapide pentru ca se poate face si cu naut din conserva (eu nu servesc asa ceva, dar... se poate!)

5 comentarii:

  1. Elena cat mai ai din dieta? 55 de zile!!!! N-as avea atata vointa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Carmen, mai este pana la 92 de zile! Dar eu sunt veterana, iar principiile dietei le folosesc de aproape trei ani si ma simt excelent. As fi ipocrita daca as sustine ca la inceput nu mi-a fost putin greu cu modul de disociere al dietei, dar acum ma simt in elementul meu. Cu acest jurnal am vrut sa arat ca se poate ca timp de 90 de zile sa mananci in fiecare zi altceva, fara sa te repeti chiar. Am vrut doar sa dau cateva idei celor care ar dori sa urmeze aceasta dieta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nemaipomenit Elena. Ma inclin pentru a nu stiu cata oara in fata vointei tale. Cat despre salata, combinatia mi se pare excelenta... light, healthy, and yammmmy..
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo pour ta volonté. Une recette délicieuse.
    A très bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari pentru ambitie! incerc si eu sa tin pasul...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails