luni, 4 aprilie 2011

Din nou la dieta - ziua 49

Ziua 49 la dieta, deci Vitamine. Mai intai trebuie sa spun ca am sarit deliberat peste ziua 48 la dieta, ziua de Carbohidrati in postari, pentru ca are o reteta cu care particip la un eveniment deosebit si trebuie sa mai bibilesc la varianta in limba engleza. Asa ca va prezint ce am facut ieri, in ziua de Vitamine.
ZIUA 49 - VITAMINE

Micul dejun - un ceai verde neindulcit, o para

Gustare - un mar

Pranz - salata de cruditati din radichio, leurda, para (Williams, bune rau!), sare, piper, zeama de lamaie, fistic (vreo 12 bucati)









Gustare - ce a mai ramas din cele 50 g de fistic alocate zilei

Cina - o salata ca la pranz, dar cu doar vreo 6 boabe de fistic pentru ca restul le-am rontait mai devreme

2 comentarii:

  1. Super, plin de culori, undes multe culori in mancare sunt si vitamine, imi place. eu sunt la regim am avut probleme cu fierea, acuma mananc numai mancare pe aburi. Oseara placuta...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails