duminică, 16 decembrie 2018

Quesadilla de pofta



De cei de la Koliba am auzit relativ recent dar nu m-am intalnit cu produsele lor in supermarket-urile bucurestene din pacate, desi sunt din 2006 in Romania. Mai multe lucruri despre ei aflati aici. Asa ca am fost extrem de incantata cand am vazut produsele trimise spre testare - cascaval maturat si afumat, unt si pasta tartinabila. Am inceput sa ma gandesc la tot felul de variante si de retete in care le-as putea folosi, numai ca surpriza asta neasteptata a venit intr-un moment in care sunt in criza de timp si in cateva zile plec din tara. Curiozitatea insa m-a impins de la spate sa incerc macar cascavalul cu care ei se lauda ca nu are prea multa sare - si este adevarat! Am cautat si cum mi s-a facut pofta de ceva proaspat si simplu de facut dar care sa-i puna si in valoare comportamentul la caldura, quesadilla mi s-a parut alegerea perfecta. Stiu ca varianta aleasa de mine nu se preteaza la Dieta Rina, chiar si fara cele cateva bucatele de muschi file afumat, eu alegand varianta lacto-vegetariana, dar asta e!

ACEASTA RETETA ARE COMBINATII NEPERMISE LA DIETA RINA


Aveti nevoie pentru 2 portii de pofta de:

-2 foi de tortilla din comert, de care va plac si gasiti
-1/2 ardei gras galben (al meu a fost mai mult portocaliu)
-1/2 ardei gras verde
-2-3 fire de ceapa verde
-2 ciuperci champignon feliate subtire (de preferat brune)
-5-6 rosii cherry galbene si rosii sau de care gasiti
-3 feliute subtiri de muschi file
-150 g cascaval Koliba clasic

Ardeii ii tocati cubulete mici, ceapa la fel, ciupercile se feliaza subtire, rosiile se taie in sferturi daca sunt mai maricele ca ale mele sau in jumatati, muschiul tot asa cubulete. Cascavalul l-am taiat fasii subtirele si apoi mai mici ca sa se topeasca bine la caldura si sa invaluie legumele. Fiind un cascaval moale nu merge ras!






Dupa ce ati pregatit totul puteti incepe sa preparati. Muschiul fiind sarat nu a fost nevoie de adaos de sare sau piper, dar condimentarea o puteti face fiecare dupa gustul propriu. Puneti o tigaie incapatoare pe foc mediu sa se infierbante, puneti in ea o foaie de tortilla si intoarceti-o de 2 ori cel putin de pe o parte pe cealalta ca sa fie uniform incalzita dar sa nu devina casanta.

Apoi puneti pe jumatate din foaie cascaval, legume rasfirate, nu va lacomiti sa puneti multe pentru ca trebuie sa apuce sa se trateze termic cat de cat chiar daca raman al dente, dar nici nu fiti economi. Dupa ce o faceti pe prima o sa va dati seama singuri cam cat trebuie pus ca sa fie bine facuta si buna! Intoarceti jumatatea goala peste continut, ca la omleta si presati usor cu o paleta peste continut, apoi lasati putin sa se coaca. Dupa un minut la foc mediu o intoarceti pe partea cealalta ca sa se topeasca uniform cascavalul si sa se faca legumele.


Trebuie sa se rumeneasca usor, devine casanta foaia coapta dar mijlocul este zemos si gustos! Se scoate pe o suprafata de lemn si se taie in triunghiuri ca sa se poata consuma usor.

Este foarte buna si dispare rapid de pe farfurie, fie care are carne sau nu! Ia priviti cum arata in mijloc


Clar o sa mai fac, acest cascaval se comporta perfect la quesadilla!



Un comentariu:

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails