luni, 9 decembrie 2013

O recomandare si un scop caritabil

Acum ceva timp in urma lucram in vanzari si eram mereu in criza de timp. E o mare problema intr-o alimentatie sanatoasa sa mananci dezordonat, sa sari peste mesele de pranz sau sa te multumesti cu ceva la colt de strada. Mi-ar fi placut atunci sa-l am la dispozitie pe Food Panda!
De ce? Pai nu as mai fi pierdut timp on-line, pentru ca el centralizează și gestionează livrările la locatia ta, fie la domiciliu, ori la birou!

Cu sectiunea restaurante poti alege ceva bun sau sanatos si de la cine-ti place, dupa preferinta.

Nu numai atat, dar aplicatia de pe telefon te ajuta sa faci comanda intre doua intalniri si cand ajungi la birou sau acasa sa fie si mancarea dorita.

Sunt multumita ca exista in Bucuresti si Cluj, ba chiar am prieteni in alte orase care ar dori si ei o astfel oportunitate de cand le-am povestit!

PS
Partea frumoasa la aceasta recomandare pe care v-o fac este ca reprezentantii companiei au acceptat ca mica recompensa sa fie donata la rugamintea mea pentru un scop caritabil. Scopul caritabil este Proiectul "10.000 de lei", la care participa o mana de bloggeri. Cei care nu au auzit cumva de proiect, si au bunavointa, mai pot da o mana de ajutor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails