duminică, 25 noiembrie 2018

Pasta (crema) de carob (roscove)


Eu si Sano Vita suntem "prieteni" de mai mult timp. Nici nu stiu sa spun cu ce produs am inceput, dar odata descoperite le-am preferat. In timp s-a schimbat si marit oferta lor, au aparut unele produse care acum sunt la moda si se cauta in diverse diete, sunt recomandate altele pentru beneficiile de care acum cativa ani nu stiam mare lucru... E un semn clar ca tin pasul, urmaresc piata, se diversifica si asta imi place! Mi-au trimis un colet "magic", cu multe elemente noi pe care nici nu le-am remarcat pe piata inca, dar si cu unele traditionale. Bineinteles ca trebuia sa incep de undeva si aceasta crema a venit de la sine in urma unei discutii cu o doamna draga mie, Maya, care a testat reteta de pe nestandglow.com si care m-a incitat si pe mine. Mi-am zis ca ar fi nimerit sa incerc o varianta cu pudra de carob (roscove), in loc de cacao pentru ca eu am mai folosit-o si imi place gustul. Surpriza a fost ca a iesit ceva foarte bun, chiar daca nu are textura onctuoasa pe care o da pudra de cacao! Se poate intinde pe paine, pe un biscuite, functie de gustul fiecaruia, asa ca merita cu prisosinta sa o incercati!

Aceasta reteta este pentru ziua de Carbohidrati de la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile
Pentru un test, un borcanel de 240 g:

-200 ml lapte de cocos (eu am folosit jumatate din cutia primita de la Sano Vita) sau puteti folosi crema
-50 g zahar brut
-1/2 lingurita extract de vanilie (eu am pus 1/2 miez de pastaie de vanilie)

Nu e nici o smecherie sau truc nemaivazut, reteta asta are nevoie de... rabdare cel mai mult. Astea sunt ingredientele, iar renul le pazeste cu strainicie! 

Din motive de pitic pe creier ca atat de putine ingrediente raman mai mult pe vas si sunt greu de recuperat nu am folosit blenderul - puteam folosi mixerul vertical dar nu mi-a dat prin cap! Asa ca am pus in bolul mixerului meu Bosch intai laptele de cocos si l-am omogenizat cat de cat, apoi am adaugat zaharul, pudra de roscove si vanilia.

L-am lasat sa functioneze pentru ca am adaugat pudra de roscove cate putin, nu stiam de ce cantitate va fi nevoie ca sa devina densa. Nu se intampla asta imediat, are la turnarea in borcanel o textura de smantana subtire...


Magia se intampla dupa mai multe ore de stat la frigider si dupa 2-3 amestecari cu lingurita in borcanel pana capata aspectul unei creme.


Cum spuneam, nu e octuoasa ca cea cu cacao, dar e foarte buna la gust si un dulce mult mai sanatos si curat decat alte produse de pe piata pline de stabilizatori si E-uri.

Cum vremea nu a tinut cu mine, lumina nu o favorizeaza pe deplin, asa ca fotografiile nu sunt atat de elocvente, arata mult mai bine in realitate. A, eu in loc de biscuiti am folosit rondele din grau expandat de la Sano Vita!


Eu sper sa va conving atat cat sa incercati aceasta varianta si sa-mi spuneti cum vi s-a parut! Daca o asociati cu altceva, crema in sine este si pentru cei care au alergie la gluten sau lactoza!

Multumesc Sano Vita! Abia astept sa va arat inca o reteta si inca una, tot imi vin idei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails