joi, 12 august 2010

Un premiu delicat

Am primit un premiu delicat si frumos, creat de Kadiavsdutzu. M-a bucurat mult aceasta floricica venita de departe, din Elvetia, si atat de tipic romaneasca. Este "vedeta" gradinilor obisnuite din curtile romanilor, rezistenta, frumoasa, mereu altfel, cu un parfum discret si care, oriunde ai fi, iti aduce aminte de tara noastra.
 Iti multumesc, Kadia, pentru aceasta particica de Romania din gradina ta.
Deci, aceasta floricica o trimit, sa le aduca aminte de acasa, catre:
Daniela
Sarah
Zazuza
Cristina-K
Yafa
Anca
Nina
Cami
Boscodina
Julia
Tartoras


Ordinea este aleatoare!

9 comentarii:

  1. Stimata Doamna, premiul ma onoreaza si imi face asa mare placere!!!
    Si eu imi cer iertare, din cauza putinului timp liber pe care mi-l lasa scoala,am neglijat viata virtuala destul de mult!
    Floricica romaneasca imi mai potoleste putin dorul de casa!
    Gand bun si numai bine,Doamna Elena!Multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. Offf, ce m-as face fara tine.. Mersi mult de tot din tot sufletul. Reusinta in toate iti doresc! Si ce face parfaitul de mango? I tzuc you, Cami

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult draga Elena, foarte frumos sa te gandesti si la mine.
    Chiar ai dreptate chiar ca nu lipseste din gradinile din Romania.
    Pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  4. tu es bien gâtée ma chère elena
    félicitation pour le prix
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  5. Cami, parfait am facut, dar nu arata ca al tau... dar a fost papat de urgenta, pe caldura asta, numai ca nu de mine! Hi, hi, hi. Eu doar am gustat 2 lingurita, deci am fost cumintica.

    Daniela, ma bucur ca-ti place.

    Nina, cu placere.

    Fimere, merci beacoup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena draga mea, multumesc mult de tot ca te-ai gandit la mine, te pupic

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc din tot sufletul draga mea Elena pentru premiu.am avut probleme cu "domnul" calculator de aceea ridic atat de tarziu acest minunat premiu.imi cer scuze pentru intarziere.pupici multi

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails