vineri, 19 iulie 2013

Paste cu zuchini si rosii cherry la "Provocarea secreta"





La "Provocarea secreta", initiativa Amei, luna aceasta gazda este Mihaela Apostu. Blogul repartizat mie de sorti este cel al Irinei Culina, "Doi si un sfert... la masa". M-am plimbat, am cautat si am incercat cateva idei, dar pana la urma m-am oprit la aceasta reteta. Mi s-a parut de sezon, ma navaleau zuchini care devin maturi cu fiecare zi si am zis sa o reinventez in stil propriu cu ce aveam din gradina. Mi-ar fi placut sa o  fac folosind paste integrale, dar am zis ca din cand in cand merge sa incerc si altfel, avand aceste penne la indemana. Sper sa va placa varianta mea.

Aceasta reteta este pentru ziua de Carbohidrati de la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile.
Va trebuie pentru 2 portii:
200 g paste penne
2 zuchini tineri
20 de rosii cherry din cele mici
1 ceapa mica (rosie am pus eu)
2 catei de usturoi
sare, piper proaspat macinat
1 lingura ulei de masline
1 lingura apa
cateva frunze de busuioc pentru aroma si decor

Ceapa se toaca feliute subtiri, se pune in tigaie cu lingura de ulei, sare si piper si se inabusa acoperit la foc mic un  minut.

Se adauga usturoiul taiat feliute si se mai lasa la inabusit un minut.

Se adauga zuchini taiati in fasii subtiri, in asa fel incat sa aiba o margine subtire verde inchis de la coaja. Se mai adauga un praf de sare si piper si se inabusa acoperit cam 4 minute, amestecand din cand in cand. Adaugam apoi lingura de apa si lasam sa se inabuse pana se evapora apa, dar dovleceii raman usor al dente.


In timpul acesta punem pastele la fiert in apa cu sare. Nu mai mult de 6-7 minute sa fie si ele al dente. Scoatem zuchini pe o farfurie. 

Adaugam in tigaie, in restul de ulei ramas rosiile cherry si le inabusim si pe ele acoperit, pana plesnete pielita. 


Adaugam zuchini, pastele fierte si scurse peste rosiile cherry si omogenizam prin rasturnarea continutului de 2-3 ori. 


Lasam acoperit un minut cu focul stins si totul este gata de consum, dupa ce punem in farfurii si adaugam frunzulitele de busuioc. Ce ziceti, va fac pofta?





Chiar nu doriti o portie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails