luni, 9 ianuarie 2012

Un concurs mai altfel!

Am vazut o postare care m-a pus pe ganduri si m-am gandit mult daca se aplica si la mine. Poate ma hotarasc sa ma explic ce am pro sau contra ideii, dar, unul din beneficii este acesta: daca nu as haladui pe bloguri culinare (din mai multe motive si poate ma decid sa va spun de ce) nu as intalni multe bunatati si nu mi-ar veni multe idei. Nu detinem toti o imaginatie bogata sau chiar atat de bogata pe cat ne-am dori! In fine, ideea e ca unul din motive este blogul lui Cami Wittmacher, care, printre altele ne ofera si o retrospectiva a torturilor publicate in anul care a trecut. Asa a procedat in 2011 si asa a procedat si in acest an, oferindu-ne posibilitatea si a participarii la un concurs. Aici veti vedea si cum trebuie sa procedati. Va va supune la mari "chinuri" vizionarea, pentru ca nu veti sti pe care sa-l votati. "Supliciul" este insa placut pentru ca veti alege 3 din toate aceste torturi. Iar daca veti fi tras la sorti, veti primi unul din aceste torturi preparate special pentru voi. Grabiti-va!

4 comentarii:

  1. si o sa trimita tortul castigat si in alta tara, respectiv Romania?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca da! Cum este cursa de autobuze cu Germania, care soseste la Piata Natiunile Unite in Bucuresti (nu stiu in alte orase), cred ca sambata sau duminica, nu e nici o problema.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nici nu indraznesc uneori sa intru la Cami pe blog :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Te inteleg! Dar, trebuie sa-mi clatesc si eu ochii si sa-mi descant simturile,nu? Mai ales ca cele care sunt opere de arta la decor, dar sunt aproape de nemancat, nu ma inspira.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails