duminică, 2 octombrie 2011

In vizita!

Uuups! E duminica! Contrar ultimelor duminici, in care am recuperat la capitolul odihna si relaxare, astazi sunt in vizita la o doamna draga mie, Brandusa. Imi place sa cred ca avem mult mai multe lucruri in comun decat pare din relatia virtuala. Impartasim gusturi comune, pareri despre gastronomie si nu numai, un anumit standard care ne place sa-l pastram vizavi de tinuta blogurilor noastre. Pentru ca-mi imaginez o persoana foarte calina, concilianta dar ferma in pareri, bine informata, ca si in alta cazuri, mi-ar placea sa o cunosc personal. Daca o sa vrea Dumnezeu, se va intampla si acest lucru. Ei, dragii babei, nu puteam sa merg asa, cu limba in gura si mainile in buzunare, asa ca, fiind doar in mediul virtual vizita aceasta, nu pot decat sa merg in vizita cu o reteta, Rosii uscate si marinate in ulei de masline.

Asa arata, dar daca vreti mai multe amanunte, veniti cu mine in vizita pe blogul gazdei mele. O sa fiti fascinati de gazda mea, asa cum am fost si eu de ea si o sa va placa multe lucruri pe care le veti gasi la ea. Credeti ca degeaba se numeste casuta ei virtuala Cooking with my soul?
Haideti, asadar, la Brandusa pe blog, ca sa aveti o duminica foarte placuta!  

2 comentarii:

  1. O reteta plina de savoare, care merita pusa bine la pastrare pentru anii viitori. Iti multumesc pentru cadou, Elena. Si pentru cuvintele frumoase scrise depre mine. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Elena!AI un blog tare frumos, te urmaresc si eu de acum..;sunt nr 343:)) AI ales poza de fundal a blogului pe care am vrut si eu sa o aleg, dar nu a mers la mine....Care e treaba cu vizitele virtuale? (eu sunt cam noua in "bransa") ca am vazut pe mai multe site-uri ca se practica...postezi pe blogul altcuiva?o seara buna!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails