luni, 18 aprilie 2011

Din nou la dieta - ziua 59

Mda, ziua 59! Normal  zi de Proteine. Ce-am facut, ce n-am facut, am reusit sa mai dau jos 2,9 kg. Dar, asta stiti deja. Ca sa nu mai comentam de ce atat, daca e putin sau mult este un comentariu in postul precedent si nu ma mai repet. O fi repetitia mama invatarii, dar pe mine ma plistiseste chestia asta si mai bine sunt eficienta si va spun ce am facut in aceasta zi. Si cu reteta aceasta raman restanta, dar o sa recuperez, va promit solemn.
ZIUA 59 - PROTEINE

Micul dejun - o cafea neindulcita si o portocala

Pranzul - o portie de vita preparata in stil asiatic cu brocoli, dupa o reteta inspirata de Andreea si o cana de supa clara de legume. O sa arat cum si ce am facut cu vita, dar asta intr-un alt post, cat de curand.








Cina - acelesi meniu ca la pranz, doar ca mai putin si fara supa, care se consuma numai la pranz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails