joi, 7 aprilie 2011

Din nou la dieta - ziua 53

Ziua 53, adica Vitamine. Asta este ziua de azi, zi cu ceva alergatura, asa ca a trebuit sa incropesc ceva usurel. La salata de pranz am pus mai mult miez de floarea-soarelui decat apare in imagini, dar am vrut prin poze sa se vada mai bine feliutele de ridichi pe care le-am folosit. Mi-a luat consortul niste ridichi mari, rosii, din piata si mi-a cazut fata, crezand ca nu vor fi fragede si bune. Ei bine, surpriza, foarte bune si apetisante, asa ca le-am lasat pe ele sa fie vedetele.

ZIUA 53 - VITAMINE

Micul dejun - ceai verde neindulcit, un kiwi

Gustare - un mar

Pranz - salata de ridichi rosii, macris (Rumex acetosa), miez de floarea-soarelui crud, sare, piper proaspat macinat si zeama de lamaie proaspat stoarsa








Gustare - un pumn de miez de floarea-soarelui crud

Cina - o banana

9 comentarii:

  1. Eu una cred ca orice salata incropita cu ce e prin frigider e buna. Azi am descoperit cat de bun este squash-ul. Am mancat prospat, aveam un experiment la scoala si trebuia sa le arata copiilor ca este potabil si si bun pe deasupra si am gustat. Promit ca de azi inainte s anu imi lipseasca din frigider ca si zucchini de altfel! Va invit sa le gustati pe amndoua daca nu ati facut-o inca! Pofta mare la salata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri.

    Ivy, I re-edited, and passing the scientific name for green leaves of watercress, to be more easily recognized. It is very good in salads and has a sour taste, very recognizable.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va astept cu drag sa participati la provocarea Dulce Romanii a lunii Aprilie !
    http://bucatepealese.blogspot.com/2011/04/dulce-romanie.html
    O Zi Placuta va doresc !

    RăspundețiȘtergere
  4. Te imbratisez , Elena! Am trecut sa te salut si sa-ti doresc o dumninica linistita!
    :-D

    RăspundețiȘtergere
  5. vezi, saracul consort, era sa si-o ia peste ceafa si cand colo, ti-a adus bunatate de ridichi :)). te pup cu drag si iti doresc o duminica faina de tot!

    RăspundețiȘtergere
  6. multa culoare,multe vitamine,te rog sa ridici un premiu de pe blogul meu,il meriti,zilnic creezi ceva bun si frumos

    RăspundețiȘtergere
  7. Mimmi, normal ca voi participa si multumesc mult de anunt! Ma si gandeam ca nu s-a oferit nimeni si riscam sa pierdem luna aceasta.

    Ana-Maria, scuze ca raspund asa de tarziu, multam fain de urari si de vizita. Eu am ramas cu gandul la checuletele alea facute de tine!

    Zazuza, a scapat ca prin urechile acului, consortul! Da, uneori e mai inspirat, alteori mai putin, dar macar are initiativa. Am "furat@ si eu o idee de la tine, cea cu loboda in salata, am si folosit-o si a fost o suurpriza tare placuta.

    Ina, multumesc mult. O sa vin sa-l ridic numa-ndata.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails