duminică, 17 aprilie 2011

Din nou la dieta - zilele 56, 57, 58

Stiu, trebuie sa-mi cer scuze, am ramas in urma mult cu postarile la dieta si cu prezentarea rezultatelor de pana acum. Ma straduiesc sa ajung la zi cu postarile, mai ales pentru cei care ar dori idei noi. Partea buna este ca am fost cat se poate de cuminte si am respectat dieta, dar n-am avut timp sa postez. De altfel am disparut si de pe Facebook, calculatorul meu plangand de ciuda ca l-am abandonat o perioada. De altfel, chiar si saptamana care urmeaza va fi tot cam asa, pentru ca pregatesc sarbatorirea Invierii Domnului, mai mult decat de obicei, avand in vedere ca nepoata noastra din Italia vine in tara cu aceasta ocazie. Sper sa ma iertati daca nu voi fi prezenta si activa zilele acestea.
ZIUA 56 - CARBOHIDRATI

Micul dejun - o cafea neindulcita si un morcov (am fost iepuras!)

Pranz - biscuiti sarati cu masline (nu, nu i-am facut io, i-am primit!), din cei care sunt in fotografie la ziua 44









Cina - 2 bucatele de alivanca domneasca (a carei reteta o voi publica cu proxima clipa libera!)










ZIUA 57 - VITAMINE

Nimic deosebit, doar rontaiala - 2 mere, o banana, 50 g miez de floarea-soarelui crud, 2 morcovi

ZIUA 58 - APA

Ehehei! De data asta era sa ma inec, mi-am depasit recordul la baut apa - 4,5 l!

Rezultatele, in ziua 59, la prima ora - dupa medicamente si vizita la "locul acela in care si regele merge pe jos", scaderea in greutate de pana acum este de... ce va grabiti asa? Deci, au fost de... 6,9 kg. 
Concluzia? In perioada de platou, dintre zilele 29 si 58 (prima si a doua zi de apa) am mai slabit 2,9 kg. Nu e mult, dar este foarte bine in situatia mea particulare Adica? Pai, avand in vedere ca alimentatia mea nu sufera schimbari de disociere de mai bine de 2 ani, varsta la a treia tinerete, problemele medicale existente si doar disciplinarea zilelor de dieta, respectarea lor stricta nu doar pe mese, ESTE BINE. Unele persoane nu ajung sa slabeasca atat chiar daca sunt prima oara la dieta!
Acum mergem "tot inainte", ca indemnul de trista amintire spre ultima parte a dietei.

Un comentariu:

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails