marți, 15 martie 2011

Un premiu nou!

N-am apucat, din criza de timp sa afisez la timp premiile primite, ca am mai primit unul! Furnicuta mea draga m-a cadorisit cu un premiu proaspat si nu puteam sa refuz nici un ruptul capului. Nu mai pierd timpul sa va conving sa treceti pe la ea pentru ca sunt convinsa ca o cunoasteti deja si este imposibil sa nu va placa originalitatea si placerea cu care te primeste in spatiul ei virtual.
Ma bucur foarte mult cand cineva aflat la asa mare distanta se gandeste la mine si-mi transmite un cuvant de binete incat este imposibil sa nu dau mai departe aceste ganduri frumoase. 
Cum probabil persoanele cu care sunt intr-o armonie de gusturi si pareri l-au primit deja, ma limitez sa trimit doar la cateva persoane care-mi fac ziua altfel de cate ori citesc ceva scris sau facut de manuta lor.

Cu mult drag, pentru voi!

4 comentarii:

  1. Elena, te astepta un premiu pe Blogul lui Haplea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc Elena ca te-ai gandit la mine si ma bucur sa-ti inseninez ziua cand treci pe la mine (si mie mi se intampla la fel cand te citesc).
    Sa ai o zi cat mai linistita. (o sa ridic premiul mai incolo, caci iar sunt intr-o perioada mai aglomerata)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos! :) Va imbratisez cu mult drag :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Hapleablog, multumesc din suflet pentru nominalizare. Am si modificat postul meu cu premiul, pentru ca deja il mai primisem, dar nu puteam sa nu fac precizarea foarte importanta pentru mine ca te-ai gandit si la blogul meu la distribuirea premiului.

    Brandusa, banuiam ca esti foarte ocupata, dar nu puteam sa pierd ocazia de a mentiona locul special pe care-l ocupi pentru mine.

    Ana, cu mare, mare (repetitia este intentionata!) placere!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails