vineri, 1 aprilie 2011

Din nou la dieta - ziua 46

Zi de Proteine la dieta. A venit primavara si unii sunt obositi si "lesinati" (fara aluzie sau poate ca da?), iar mie nu-mi ajunge timpul! Asa ca am facut... salata! Da, dar asta este si din cauza ca am achizitionat ceva din Kaufland care merita o soarta mai buna si a esuat la mine in castron - burta de somon. Am vrut sa stiu ce este si ce gust are, am aflat, i-am gasit intrebuintare, asa ca va arat si voua.
ZIUA 46 - PROTEINE 

Micul dejun - o cafea (deja stiti ca este neindulcita, nu?), o mandarina

Pranz - o salata cu: ceapa verde, ridichi, castraveti, salata radichio, salata verde comuna, sare, piper, zeama de lamaie si fasii de somon afumat si marinat, 2 feliute de paine si 1 cana de supa clara de legume









Cina - salata ca cea de la pranz, fara paine si supa.

LATER EDIT: Acesta este somonul folosit:

11 comentarii:

  1. burta de somon? la Kaufland? unde, la raionul de congelate? E scumpa! Multam si scuze de tirul de intrebari,dar e nebunia mea somonul :)NB!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana, nu la congelate! La peste preparat, unde se gaseste peste afumat, marinat, icre preparate etc. Este, dupa cum se vede in ambalaj, marinata si afumata carnea de peste. A costat 9, 89 lei 150 g, dar merita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuze, pun imaginea si cu ambalajul!

    RăspundețiȘtergere
  4. lesinata? cand, vorba ta, ca nu prea am timp :)). in plus, sunt la cura de verzituri. mi-ai dat o idee pentru salata de azi ;))!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine arata salata... Dar ce dieta... ambitie nu gluma!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi .... după rezolvarea problemei de poze de la blog-ul meu ... Pot să scriu din nou şi să vizitaţi blog-ul dvs. .. mie imi place reţete v-am făcut ... . Salutări din Spania MARIMI

    RăspundețiȘtergere
  7. Scuze, dar ieri am fost pe drumuri asa ca am incropti ceva usor la pranz, iar acum de-abia am avut net (si putin de dimineata, 15 minute)ca sa raspund. Deci:

    Miodrag, ma bucur ca-ti place salata. Mai mult pentru ingrediente si idee, ca de decor... Tu esti un maestru si faci opere de arta din legume si fructe. Eu doar ma straduiesc sa arate cat de cat apetisant.

    Zazuza, ce ma bucur ca am fost de folos! Si tu esti la cura de verzituri? Pai eu am defrisat jumatate de padure de leurda, o gradina de stevie si am trecut la urzici si spanac. Cum a aparut si loboda, o sa fac eu si alivanca aceea cu verdeturi, ca sa-ti arat ceva ce n-ai mai mancat pana acu'!

    Ana, ma bucur ca ti-am fost de folos.

    Ivy, thanks! I'm very happy whenever you have time to pass on to me. I thought the recipe remains with beans, which I want to try it myself.

    Felis, dieta asta nu-ti cere prea multa ambitie, cat vointa de a gestiona pofta si de stabili niste prioritati. Desi pare permisiva, nu toata lumea ajunge sa se tina de ea din cauza duratei. Mi e mi se pare adecvata si alung frustrarile inerente cu rasfatul de a face mereu ceva bun.

    Pansy, chiar a fost interesanta. Nu stiu daca as da frecvent banii astia, dar a meritat incercarea si este foarte gustoasa in salata.

    Me gusta visitar, Garlutti! Me las arreglé para ponerme en tu página, me acuerdo de algunas recetas y me alegro de encontrar algo nuevo cada vez.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails