marți, 29 martie 2011

Din nou la dieta - ziua 44

Zi de Carbohidrati. Eram in vizita la pranz, asa ca a trebuit sa ma adaptez situatiei. Norocul meu este ca prietenii inteleg hotararea mea si ca nu ma abat de la reguli, asa ca au improvizat ceva adecvat - pateuri cu ciuperci. Numai ca am mancat pateurile cu ciuperci fara sa apuc sa fac o fotografie. Am reusit sa fac insa poze la cele cu cascaval, din care nu am mancat. Am vrut doar sa va arat ce frumuseti au facut prietenii mei pentru mine in 15 minute.
ZIUA 44 - CARBOHIDRATI

Micul dejun -o cafea neindulcita si 2 kiwi

Pranz - 3 pateuri cu ciuperci (nu sariti asa, erau mici!)









Cina - 3-4 biscuiti cu masline si 3 bucatele de ciocolata dark 85% cacao.

5 comentarii:

  1. Ce putin mancati, d-na Elena! Eu inca sunt la portii generoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina, eu, cu exceptia salatelor, mananc relativ putin. Tot de la dieta asta mi se trage cred. La inceput am avut si eu portii mai generoase, dar acum nu mai simt nevoia. Salatele insa au portii generoase si nu pot sa inteleg de ce ar manca cineva o sacosa de cartofi la o friptura si doar 2 frunze de salata.O sa ai timp sa reduci portiile, important este drumul si sa respecti pasii dietei. Bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce chef mi-ai facut, dar nu musai de pateuri, de merdenele din alea de la patiserie si de gogosi, tot de cumparat :D:

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie nu-mi mai plac asa de mult ca inainte. Nu zic ca sunt vreo sfanta, dar parca erau mai gustoase inainte... Pateurile astea le-a facut rapid prietana mea cu niste foi micute, cate 4 la cutie, luate din Kaufland. Cica n-a dat gres niciodata cu ele. Se vede cum au crescut, nu? Si a trantit niste guguloaie cu ciuperci la mijloc, iar la cascaval niste bucatoaie. In gandul meu am zis ca n-or sa creasca in veci! Poate pentru ca le-a pus semi-inghetate in tava si direct in cuptorul incins?

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails