luni, 21 martie 2011

Din nou la dieta - ziua 36


Cum am refacut, la cerere, vinetele chinezesti, m-am lafait si le-am combinat cu niste noodles pregatiti in supa de legume. Eram in criza de timp, asa ca era cea mai buna solutie, plus ca in aceasta situatie nu le mai mancasem. Deci, foarte simplu si rapid, un pranz gustos. La cina? Ehei, aici am facut o paine-chec cu nuci aseara. Deci, m-am pregatit din timp! Numai ca am adaptat reteta, adaugand mai mult zahar si nuci, transformand originalul, aflat pe Dulceata de trandafiri, in desert.


ZIUA 36 - CARBOHIDRATI

Micul dejun  - o cafea fara zahar sau indulcitor (pentru ca asa imi place!) si 1/2 portocala

PranzVinete chinezesti cu noodles


Cina - 1 felie si jumatate de paine-chec cu nuci, 2 cuburi de ciocolata dark 85% cacao

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails