luni, 28 februarie 2011

Din nou la dieta - ziua 14

Duminica, stare de lene si de relaxare. Asta in mod normal, dar, dupa cum stiti deja a fost una de nervozitate. Sunt mandra de mine ca nu am calcat stramb si mi-am respectat dieta. Asa ca am dat un search si am cautat cateceva, dar nervoasa fiind nu m-am putut concentra. Nehotarata, m-am lasat la voia intamplarii si am facut o salata.

ZIUA 14 - AMIDONURI

Micul dejun - o cafea neagra, tare si amara ca sa-mi revin nitel, 2 kiwi

Pranz - o portie de salata de linte, buna, consistenta si aromata; asta aveam si eu prin camara si frigider, deci nu dati cu paru'!








Cina - la fel, doar ca mai putin cantitativ; oricum, de nervi, la pranz am mancat din salata aceea o portie mai mare decat de obicei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails