luni, 21 februarie 2011

Din nou la dieta - zilele 7 si 8

Da, sunt impreuna aceste zile intr-un singur post. De ce? Pai, in ziua 7, adica ieri, am fost invitata la niste prieteni. Si, da, nu am poze... Curios, cu ajutorul lor nu am dat dieta de gard, dar am fost nevoita sa fac la masa de pranz (Carbohidrati) o reteta tot cu paste, pentru ca era mai la indemana prepararea ei, desi imi programasem o tocanita de ciuperci cu mamaliga vitaminizata. Despre ea, data viitoare cand sunt la Carbohidrati! Seara insa am papat o prajitura cu muuuuulta ciocolata, care trebuie sa fie incalzita ca sa curga ciocolata din ea. O nebunie, asemanatoare chocolate lava, facuta de Adi Hadean.
Dar azi, ziua 8, adica Vitamine, am timp sa va arat meniul programat.
ZIUA 7 - CARBOHIDRATI

Mic dejun - o cafea neindulcita si un mar
Pranz - paste multicolore cu sos de rosii si rozmarin
Cina - o prajitura chocolate lava calda (of, of, ce buna fost, desi n-am facut-o eu!)

ZIUA 8 - VITAMINE

Mic dejun - ceai verde neindulcit si 1/2 portocala (m-am sculat tarziu, ce sa fac!)

Pranz - salata de cruditati 2 

Varianta aceasta a fost cu 2 feluri de telina (radacina si tije de apio), morcov, migdale  betisoarea usor prajite in tigaie fara grasime si suc de portocale, pe langa sare si piper proaspat rasnit.









A fost foarte buna, deci cred ca diseara voi mai face una, desi nu este obligatoriu.

Gustare - 2 kiwi

Cina - salata de cruditati 2









Ieeeee! Au trecut deja 8 zile deci maine dimineata prima cantarire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails