miercuri, 16 februarie 2011

2 in 1 - Leapsa si concurs in acelasi timp

Hei, ceva nou! Nou si placut. Nou, pentru ca o leapsa care-ti aduce participarea la un concurs e ceva nou pentru mine. Placut pentru ca e vorba de produse de ingrijire handmade de la KaBea si pentru ca vine prin intermediul Ghiocelei. De ce este asa, nici macar nu trebuie sa va mai explic. Pot doar sa sugerez si sa va recomand vizitarea celor doua bloguri amestecate in concursul asta, Beatrice oferind premiile, iar Ghiocela avand si un spatiu virtual plin de idei, subiecte si retete interesante.
Regulile jocului? Ce trebuie sa facem pentru a participa?
Sa citam autorul, ca sa fie foarte clar:

Debuteaza ca un concurs gen leapsa, in care premiile vor consta in sapunuri, creme si ce voi mai face pana la sfarsitul concursului. El se va desfasura intre 14  si 28  februarie. Pentru a incepe si luna martie intr-o forma placuta, pe data de 1 martie vor avea loc extragerile cu random (daca ma descurc) sau biletele trase de Karina, insa nefilmat pentru ca nu am cu ce. Daca cineva se indoieste de corectitudinea mea, il rog sa nu se inscrie in concurs. Ce trebuie sa faceti voi? 
1.  Cine doreste si are placere sa preia aceasta imagine pe blog, daca nu, oricum sa fie folosita ca imagine a concursului.
2. Sa scrieti ce calitati doriti in general sa aiva aceste produse, ce uleiuri, unturi si arome va plac, etc.
3. Predati mai departe la minim 2 persoane din blogrol-ul vostru care credeti ca si-ar dori sa participe la concurs.
            ATENTIE: Se pot inscrie in competitie si cei care nu au bloguri, dar pot promova concursul in alte retele sociale. Va rog in momentul inscrierii sau dupa ce postati, sa-mi trimiteti link-ul spre postarea voastra  pentru a va vedea doleantele.
                 Premiile vor consta in:
PREMIUL I      - 2 produse la alegere
PREMIUL II     - 1 sapun la alegere
PREMIUL III   - 1 produs ales de mine
                Cu speranta ca va face placere acest concurs, dau startul la inscrieri pe acest blog -magazin.

Deci, mi-ar placea un sapun cu arome florale discrete, dar sa fie intens hidratant si tonifiant. Am si eu o varsta, nu?
Trimit cu drag leapsa la Ana-Maria, Yvonne si Pansy, iar daca vor sa participe la concurs au o sansa sa castige un produs de calitate cu care sa se rasfete.

2 comentarii:

  1. Multumesc frumos Elena si ma bucur ca te-ai inscris,astfel te-am si descoperit.Vezi,are si avantaje....cunoastem oameni noi.Succes si-am sa mai vin in vizita daca ma primesti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mare placere si ma bucur ca am ajuns sa ne intalnim, chiar si virtual. Si primesc oaspeti cu mare placere!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails