marți, 20 iulie 2010

Am reprimit un premiu!

Acum ceva vreme am mai primit acest premiu! Dar, premiul a calatorit in lumea virtuala de la prieteni la prieteni si a venit randul sa-l reprimesc. O sa ziceti ca sunt prea emotiva pentru vremurile astea! Ei, eu sunt de parere ca in ciuda acestor vremuri, gestul acesta virtual a calatorit peste ocean si a revenit la mine, dintr-un motiv stiut numai de Dumnezeu, prin intermediul Brandusei. Cum sa multumesc politicos si sa-l las sa sufere, iar eu sa nu particip la oferirea lui mai departe? Nu pot. Asa sunt eu, iar din aceste punct de vedere nu ma pot schimba.
Iti multumesc, Brandusa, pentru gestul de prietenie si pentru ca invat mereu cate ceva de pe blogul tau, pentru ca gasesc informatii interesante si retete minunate.
Trimit, in zbor, premiul catre toate blogurile din lista mea. Nu din comoditate, ci pentru ca l-am mai daruit. Cum lista mea s-a imbogatit cu cateva bloguri de atunci, sper sa va faca placere sa-l reprimiti sau sa-l primiti pentru prima data, dupa caz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails