marți, 6 aprilie 2010

Un premiu frumos!

Acest premiu frumos este creatia unui bloggerite pe care o urmaresc cu placere, Ana.
Ma conformez si sugestiilor creatoarei lui, deci:

"... singura regula a acestui premiu este: se "ridica" si se posteaza pe blogurile acelor persoane care imi sunt prietene/prieteni.

Eu il daruiesc cu drag tuturor celor care imi sunteti prieteni,deci nu va sfiiti, luati-l si postati-l pe blogurile voastre si pastrati regula: nu il daruiti personal nimanui, si daruiti-l de fapt tuturor, insa asteptati sa va vedeti PRIETENII!"

Este un premiu, cred eu, foarte potrivit pentru aceasta perioada - saptamana luminata!

6 comentarii:

  1. Multumesc mult, nu esti zapacita de loc-scrisese-i deja de Paste. o vorba la noi-dublu tine mai bine,hi,hi...O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Congrats for another Award Elena.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hristos a inviat!

    Doua premii te asteapta si la mine, daca iti face placere sa le iei.
    O zi cat mai frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cami, ma bucur ca nu m-am "ramolit" de tot si am apucat sa trec pe la tine in timp util. Mi-ar fi parut foarte rau ca tocmai la tine sa nu apuc sa zic macar doua vorbe de bucurie si iubire.

    Ivy, thanks.

    Yvonne, ma bucur nespus ca cele doua premii mi-au fost oferite de mai multe prietene virtuale. O sa mentionez ca mi-au fost oferite si de catre tine, cu regretul ca nu am vazut la timp nominalizarea facuta de tine. Imi pare rau, sincer! Remediez, pentru ca e prea mare bucuria.

    RăspundețiȘtergere
  5. un magnifique prix
    au nom de notre amitié virtuelle je le prends avec plaisir
    bonne journée à toi

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena, multumesc mult pentru faptul ca esti mereu aproape cu o vorba frumoasa sau un gand bun.
    Chiar daca nu am sa postez premiul la mine, te rog frumos sa consideri ca l-am ridicat si ca l-am primit cu mare drag si prietenie.
    Iti doresc numai bine si fie ca dorintele tale sa devina in curand realitate!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails