vineri, 2 aprilie 2010

SARBATORI PASCALE FERICITE!

Imi cer scuze tuturor care mi-au vizitat blogul in ultimele doua zile!!! Pentru ca trebuie sa fac aproape tot ce apartine gastronomiei singura-singurica, am fost foarte ocupata. Azi de-abia am avut cateva clipe, intre doua transe de copt, sa va salut.
Stiu ca toata lumea este preocupata, dar eu nu am ajutoare. Asa ca... v-am tradat increderea si nu am putut veni la intalnire. Cum pana duminica, in ziua cu cea mai mare semnificatie pentru credinta noastra crestina, nu voi mai avea timp... va fac urarile de pe acum.
Ii multumesc lui Dumnezeu ca v-a scos in calea mea, ma bucur ca a facut posibil sa ne "cunoastem".  
Dumnezeu e IUBIRE.
Sa aveti sarbatori frumoase, pline de semnificatie spirituala, sa fiti langa cine va doriti, cu Dumnezeu in sufletele voastre si cu ganduri bune. 

21 de comentarii:

  1. Gandurile bune si lumina Invierii sa-ti aduca liniste, impacare si clipe fericite.
    Paste fericit! Sanda

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena draga mea bucatareasa ... PASTE FERICIT alaturi de cei dragi,tot binele de pe lume ...iar de aici de la Oradea iti trimit multe imbratisari calde ...pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Elena draga mea ...bucatareasa mea preferata ...PASTE FERICIT !!! ALATURI DE CEI DRAGI, iar de aici de la Oradea iti trimit multe imbratisari calde si multe pupicuri ...cu drag Tunde

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci mult şi tie un Paşte fericit alaturi de cei dragi...

    Gabi

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci mult şi ıti doresc un Paşte fericit alaturi de cei dragi..

    Gabi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fie ca Sfintele Pasti sa va lumineze sufletul si casa, sa va aduca numai bucurie si sanatate!Sarbatori Pascale Fericite tie si familiei tale!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarbatori frumoase Elena si
    Un Paste fericit !

    RăspundețiȘtergere
  8. Un Paste Fericit si toate cele bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sarbatori Pascale in pace si multa lumina!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarbatori Pascale iluminate, Elena, Dumnezeu sa-ti ajute!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarbatori fericite, Elena, si mult spor la gatit!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sfintele Sarbatori Pascale sa iti aduca pace in suflet, iubire in inimi, bucurie in casa si bunastare pe masa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sarbatori luminate si linistite , Elena! Sa petreceti frumos si cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  14. Une très belle réalisation.
    J'espère que nous aurons la recette.
    I have an award for you.
    Joyeuses Pâques et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  15. Alo
    Numele meu este Angela am trăi în Argentina, dar eu sunt chilian
    Mi-a placut blog-ul dvs. va încerca să facă o reteta
    este foarte frumos
    Vă invit să ştiu alimentare blog-ul meu chilena
    http://comidachile.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  16. Hristos a inviat!
    Sarbatoare luminata, cu multa sanatate si numeroase bucurii! Tie si celor dragi, va doresc UN PASTE FERICIT!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. draga mea Elena din tot sufletul iti doresc sarbatori fericite,multa sanatate si fericire,tie si celor dragi sufletului tau.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  18. PASTE FERICIT!SI HRISTOS A INVIAT!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Lumina Sfintei Invieri a Domnului nostru Iisus Hristos sa reverse asupra caminului vostru izvor de bucurii, sanatate, pace, speranta si cele mai alese impliniri. Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere
  20. Va multumesc din inima pentru urari. Hristos a inviat! Si... da, Adevarat a inviat! De obicei ne folosim cam de caleasi cuvinte pentru a exprima dorinta noastra de a simti aceasta sarbatoare cu intelepciune, toleranta, bucurie si lumina in suflet, dar de simtit fiecare simte in felul lui comuniunea cu Dumnezeu. Este poate cea mai importanta sarbatoare pentru crestini pentru ca ne arata iubirea lui Dumnezeu, care si-a jertfit fiul pentru iertarea pacatelor noastre. Ar trebui sa ne dorim sa fim mai buni, mai intelegatori si toleranti, sa ne gandim mai mult la altii si astfel sa ne salvam sufletul nostru. Eu va doresc din suflet sa aveti parte de pace, intelegere si iubire si sa nu uitati: Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails