marți, 13 aprilie 2010

Salata de linte

Aceasta salata o fac atunci cand am chef de ceva proaspat, dar si consistent, fara a fi plin de calorii. Nu este intotdeauna aceeasi, in functie de ce e prin camara. In mare parte aceasta este combinatia care mi-a placut cel mai mult. Am incercat si cu ceapa verde, dar nu mi-a placut atat de mult. Puteti insa face incercari, gusturile nu se discuta. 
Aceasta reteta este pentru ziua de Amidonuri de la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile.
Aveti nevoie de:
200 g linte verde uscata
1 lingurita praf de curry
1/2 ardei kapia rosu
1/2 ardei iute rosu
1/2 ardei gras galben sau verde
1/2 ceapa rosie
sare, piper proaspat macinat
2 linguri zeama de lamaie
1 lingura ulei de masline
2-3 fire din miezul unei tulpini de telina apio (din cea pentru tulpini, nu pentru radacina)

Lintea o spalati bine si o fierbeti 10 minute maxim, ca sa ramana boabele intregi si crocante putin, in apa cu sare si praful de curry. Dupa aceea se scurge bine.









Se taie ceapa rosie rondele subtiri, in diagonala un pic.







Se toaca ardeiul kapia si cel iute rondele subtiri.







Ardeiul gras se taie julien, subtire.









Telina se toaca cubulete, cu tot cu frunzulite. 










Intr-un vas incapator se pun ardeii, telina, ceapa, lintea, sare, piper, uleiul si zeama de lamaie. Cateva frunze tocate si 2-3 rondele de ardei kapia se lasa deoparte pentru ornat.










Se amesteca usor, cu o paleta, ca sa nu se sfarame boabele de linte si se lasa cel putin 10 minute, sa se amestece gusturile.
Se aseaza pe salatiera si se orneaza cu legumele pastrate.









Este minunata la gust, este mai usoara decat cu naut, aromata.









A fost... pentru ca nu mai este decat in poze, o salata foarte gustoasa pe care merita sa o incercati in varianta mea. 





 

2 comentarii:

  1. m-ati zapacit cu lintea asta :)), am zis la Alison ca o sa cumpar si eu, si n-am cumparat. acum imi pun reminder pe telefon, serios :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine ca te-am convins sa incerci! Poti sa cumperi si conservata, dar eu nu prea recomand. Nu stiu ce chimicale pun astia acolo!Si daca fierbi tu boabele cu un condiment, cum am pus eu ceva pudra de curry, este mult mai gustoasa...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails