luni, 19 aprilie 2010

Premii noi!

Am mai primit doua premii! Unul mai deosebit decat celalalt! Unul contine un adevarat rau de maci rosii, ce simbol mai frumos de sentimente vii, energie, iubire? Cel de-al doilea este... funny! Am ezitat asupra cuvantului, dar este cel mai expresiv si, dincolo de amuzament, este... tematic!

Premiile sunt de la Pansy. Ii multumesc mult pentru premii, franchete, amabilitate si pentru ce gasesc pe blogul ei, pe care merita sa-l vizitati mereu!

Ofer premiile la blogurile ce urmeaza:

PS Nu pot sa nu adaug un lucru foarte important: aceste premii grozave mi-au mai fost oferite de doua doamne pe care le iubesc si le admir - Mariana si Furnicuta Boscodina. Nu puteam sa le mai afisez o data, asa de repede cel putin, asa ca am preferat sa mentionez ca m-au onorat cu daruirea acestor premii.

6 comentarii:

  1. bravo pour ces magnifiques prix
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru premii. Sunt foarte frumoase. O sa le pun si eu pe seara cand ma intorc de la munca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toutes les félicitations pour tous ces prix.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  4. Faine , a doua e tare haioasa! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciao carissima, il tuo piatto è ricco di gusto e molto invitante! Complimenti. Baci e grazie della visita

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos pentru premii. Am sa il preiau cat de curand.
    O saptamana minunata in continuare.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails