luni, 5 aprilie 2010

Premii minunate de Paste!

Imi cer iertare ca de Paste am fost atat de absenta de pe blog si de-abia am putut trimite cateva mesaje. Nu am reusit sa ajung sa las cate un mesaj personal la toate blogurile pe care le iubesc, din pacate. Cand am intrat sa vad cate minunatii ati preparat am vazut ca doua doamne foarte speciale - Fimère si Gourmandises-Nadjibela - mi-au oferit doua premii, unul mai minunat ca celalalt! Ce cadou frumos de iepuras, pentru care va multumesc!!!

Merci Mesdames beaucoup pour ces prix! Je suis honoré que je visite et que j'ai offert ces cadeaux virtuels si belle! Nous voulons être heureux, d'avoir beaucoup d'amis et de création, que nous apprécions et les recettes nouvelles et merveilleuses.


Aceste premii frumoase sunt oferite de mine tuturor din lista mea de bloguri, cu mult drag!

Deci, va rog sa va ridicati premiile, daca va face placere!

4 comentarii:

  1. Hope you had a wonderful Easter. Congrats for the Awards.

    RăspundețiȘtergere
  2. Miam, delicatese. M-am servit:))))))) Saru`mana.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo pour tes prix et j'espère que tu as eu de bonnes fêtes de pâques.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca va plac! Va rog sa va serviti!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails