miercuri, 21 aprilie 2010

O surpriza!

Pana asta seara credeam ca am reusit sa vad, sa inteleg mare parte din mediul blogosferei. Am reusit sa aflu in cateva luni cam ce categorii de bloguri sunt, cam ce tendinte sunt, ce "politici" se practica, ce uzante sunt. Eu nu am ascuns ce politica adopt privind anumite gesturi ce se practica intre bloggeri si am explicat si de ce. Nu eram obligata, dar am considerat ca este un gest de minim respect fata de cel ce ma viziteaza, sa ma explic, sa nu existe confuzii. Faptul ca sinceritatea mea ar putea fi considerata naivitate, nu ma atinge, pentru ca eu am ales sa fiu sincera. Cand am descoperit o initiativa pe care am considerat-o valoroasa, am promovat-o sau adoptat-o.
Asta seara am descoperit un gest pe care vreau sa-l subliniez: un alt fel de premiu! Un gest de multumire pe care autoarea unui blog l-a facut pentru toti ce-i care o viziteaza. Atat! Un gest simplu, fara a solicita promovare, a trimite altcuiva, fara leapsa, provocare, clenci...
Un gest normal, firesc, altruist si placut, adresat cititorilor, de catre Giovanna!
Si totusi, cat de anormal in zilele acestea!
Fara farafastacuri, complicatii, fraze complicate, ci doar cuvinte simple si un discret si delicat "Multumesc!"
Ar trebui sa invatam din asta si noi ceilalti.

11 comentarii:

  1. What a great gesture when everyone is trying to benefit one way or another.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,Elena,asa este!subscriu!!!
    Socotesc:e ceva personal,ca primesc prea mult fata de ce dau!dar...???
    O zi buna si cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  3. intrutotul de acord cu tine elena !

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar un premiu simplu si sincer...
    Eu am renuntat sa fac premii, am avut o experienta neplacuta.I-au premiile din cand in cand, cand sant fara obligatii sau lepse...

    RăspundețiȘtergere
  5. Elena draga mea eu m-am ars cu multe si sincer nu mai vreau sa mai deschid un subiect de controverse.toti avem dreptul la propriul stil al blog-ului personal.eu mi-am exprimat niste idei la o postare a unui premiu care au fost intelese poate gresit si imi pare sincer rau pentru asta.probabil ca ar trebui sa scriu numai titlul -reteta fara alte completari dar atunci n-ar mai fi stiulul meu.oare se merita?in fond blog-ul este "caietul meu de retete online" .pupici Elena,eu te apreciez foarte multe pentru ca iti exprimi liber parerile.
    PS: pentru a evita o noua tensiune intre blogarite poti sa nu postezi acest comentariu,n-as vrea ca blog-ul tau sa devina teren de lupta

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari pentru incapatanarea de a vedea rozul intr-un pahar ce nu e mereu plin si nici macar mereu roz :)
    daca va plac macii si ouale carcotase,daca ati devenit peste noapte colectionar de premii blogul meu va indeplineste dorintele :) si-a facut culcus pe blogul meu un premiu cu maci si oua carcotase :) o zi super faina:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu iti multumesc ca esti asa de draguta, si te vizitez cu foarte mare placere.
    O zi minunata iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca ati trecut pe aici si ati primit cuvantul de multumire. Nu-i nimic daca declansez controverse! Controversele inseamna ca avem pareri diferite si este... BINE asa! De ce? Pentru ca m-am saturat de vremurile in care toata lumea era de acord si nu cracnea nimeni!
    Eu am zis ca respect parerea fiecaruia! Nu o comentez si nu o condamn! Eu am explicat doar atitudinea mea. De ce accept cu placere toate aceste premii virtuale, de ce ma incapatanez sa le trimit, chiar daca alte persoane nu sunt incantate de acest gest. UN GAND BUN, CHIAR VENIT DE LA UN STRAIN, FACE MINUNI! Asa cred eu, dar nu e obligatoriu ca toata lumea sa gandeasca la fel! Am salutat acest gest al Giovannei, pentru ca mi s-a parut rar, foarte rar si frumos. Am salutat gestul Anei de a prelua si promova ideea cu Friday Flowers. Si am sa salut orice gest care mi se pare ca aduce frumusete si bunatate, fara a fi conditionat de recompense. Imi plac si concursurile cu premii palpabile, dar una nu o exclude pe cealalta.
    Deci:
    VA MULTUMESC DE FIECARE DATA CAND TRECETI PE AICI SI MA FACETI SA CRED CA MERITA SA MERG MAI DEPARTE!

    RăspundețiȘtergere
  9. elena cu siguranta merita sa mergi mai departe.avem pareri ,le exprimam,deci comunicam fie si virtual.te pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  10. felicitari pt tot si multumesc pt ca luati parte si promovati Friday Flowers :) O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  11. ce frumos! simplu, dar atat de puternic!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails